Capitolul 20

610 50 34
                                    

Wow,ăsta e lung și conține părți hot deci...spor la citit ! Aș vrea sa lăsați o parere, dacă se poate.

//

Este dimineață. Afară este o zi însorită, frumoasă. Bine că nu merg azi la școală. Seara trecută, Lissa a rămas puțin la mine. I-am povestit despre Zayn și despre sentimentele care le am dar nu le înțeleg. Lissa mi-a spus că sunt îndrăgostită, dar eu am negat rapid, spunând că nu era adevărat. Peste puțin timp am început să plâng iar ea îmi dădu o îmbrățișare. Zayn pur și simplu îmi făcea mințile s-o ia razna. Nu îl înțeleg. Din păcate, Lissa a trebuit să plece acasă la ea și nu a mai rămas la mine peste noapte.

Mă ridic din pat și mă îndrept spre oglindă. Tenul meu arată nașpa. Asta din cauza machiajului care l-am purtat ieri și din cauza lacrimilor vărsate. Mi-am atins ușor pielea. Ochii mei erau obosiți, osteniți. Pielea era mai uscată ca de obicei iar buzele mele aveau nevoie de o hidratare. Mă îndrept spre camera lui Calum.

"Calum?" Șoptesc, împingând ușor ușa camerai sale. Perfect, ce să zic. Nu e nimeni aici.

Îmi dau ochii peste cap. Probabil a rămas la cineva peste noapte. Așa sper.

Mă uit la oră și nu îmi vine să cred. E deja 11:35 și eu abia m-am sculat. Abia m-am trezit iar Calum încă nu a venit.

Alerg spre camera mea și pipăi patul, căutându-mi telefonul. Tastez rapid numărul mamei.

"Rose?" Îi aud vocea.

"Mda, mamă? Nu ai mai vorbit cu Calum de ieri seară?" Întreb.

"Am vorbit. Mi-a zis a rămas la Cara acasă." Răspunde.

Răsuflu ușurată. În următoarea secundă, cineva bate în ușă.

"Mamă,probabil a venit Calum. Mă duc să deschid." Spun înainte să închid. Îmi arunc înapoi telefonul în pat și alerg până la ușă.

"Hei,Calum. De ce vii așa târ..." Încep să spun în timp ce deschid ușa. Nu se poate. Zayn stă chiar în fața mea, privindu-mă în ochi.

"Ce naiba cauți aici?" Țip, încruntându-mă.

"Am venit să văd cum te simți." Spune calm.

Trebuie să recunosc, arată foarte bine. Doamne, iar eu arăt ca naiba.

"Zayn, cum îndrăznești să vii după ce ți-am zis să mă lași în pace? În plus, abia m-am sculat, arăt ca naiba iar tu ..." Spun până el se apropie, punându-mi unul dintre degetele lui pe buzele mele și șoptind un "Șșt" excitant. Ce? Tocmai am zis excitant? E din cauză că abia m-am sculat și nu gândesc bine.

"Doar lasă-mă să intru, te rog." Spune relaxat, rugându-mă din priviri. Ok, nu știu de ce o fac, dar îmi dau ochii peste cap, lăsându-l să intre.

"Bine, deci? Ce vrei?" Îl întreb, țuguindu-mi buzele. Îmi pun mâinile în șolduri, așteptând să răspundă.

"Ar trebui să discutăm." Începe.

"Am făcut-o deja. Ieri." Spun repede.

"Avem nevoie să mai discutăm o dată,Rose." Modul în care îmi spune numele este atât e excitant. Ok, termin aici.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum