Capitolul 6

790 71 5
                                    

Luăm un taxi spre Chalsey's Palace. Când intrăm,nimic nu mi se pare necunoscut pentru că am fost aici nu demult. Matt mă conduce spre o masă micuță,doar pentru noi doi. Fluturii mi-au revenit în stomac. Mă așez mai întâi eu,iar apoi el se așează în fața mea, oferindu-mi un zâmbet dulce.

"E frumos aici." Spune.

"Da,știu. Am fost aici...nu demult."

"Chiar? Sper că...nu te deranjează." Spune.

"Oh,nu! Nu mă deranjează deloc."

Chelnerița se apropie și ne întreabă comanda. Eu doresc din nou salată,dar una diferită ca aia de atunci, și niște piure de cartofi. Băutura aleasă de mine este un pahar cu cola. Matt comandă niște spaghete cu fructe de mare și un cocktail.

Până vine mâncarea,discutăm mai mult pentru a ne cunoaște mai bine.

"Deci,ce îmi poți spune despre ține?" Întreabă,iar eu nu mă pot abține să nu îmi dau ochii peste cap. Zayn m-a întrebat același lucru și i-am spus clar că nu îmi place să mă descriu doar în câteva cuvinte. Cine ajunge să mă cunoască, va vedea singur.

"Am zis ceva greșit?" Întreabă puțin îngrijorat.

Râd și spun: "Oh,nu. Pur și simplu nu îmi place să mă descriu pe mine. Adică,nu știu de ce. Ajungi să mă cunoști și îți dai seama că am mai multe personalități."

"Ei bine,aș vrea să ajung să te cunosc mai mult." Spune și zâmbește. Îmi place cum se uită la mine,cum îmi zâmbește. Nu este deloc fals când face asta și se vede în ochii lui.

"Dacă nu te deranjează să îmi spui ceva despre tine,însă,aș dori să aflu câte ceva." Îi spun.

"Ei bine,nu mă deranjează." Spune și peurmă adaugă: "Trăiesc cu mama și cu sora mea. Părinții mei s-au despărțit mai demult."

"Și ai mei. Săptămâna trecută." Spun și mă uit în jos,tristă.

"De aia ai fost așa prost dispusă tot timpul ăsta?"Întreabă,încercând să îmi găsească privirea.

"Da,adică în mare parte. A fost greu pentru noi." Zic și îmi pun mâinele pe masă.

"Te înțeleg." Spune. El își apropie mâna de a mea și o strânge ușor.

Mă uit la el dar imediat,peste umăr, văd o persoană cunoscută. Când își întoarce capul spre partea în care stăm noi,îmi dau seama imediat că e Zayn. Cum de este aici când eu am întâlnire? Adică, e o coincidență,nu? Vreau să văd de ce a venit,așa că mă ridic încet de la masă,spunând:

"Mă scuzi,am nevoie la..baie." Spun iar el dă din cap aprobator.

Merg spre Zayn și trec pe lângă el în așa fel ca să mă lovesc puțin. Sper să mă observe și să intrăm în discuție. Vreau să aflu de ce e aici.

"Îmi pare rău." Spun intenționat ca să mă recunoască.

"Rose?" Spune cu un zâmbet încrezut pe față.

"Zayn? Nu te-am văzut." Mint.

"Serios?" Întreabă și eu dau din cap aprobator.

"De ce ești aici?" Sunt curioasă.

"Ei bine,este singurul local care îl știu deocamdată de aici, așadar am venit." Spune,după care se uită în urmă,la Matt. "Tu ai venit cu..el?" Mă întreabă arătând spre Matt.

"Da." Spun simplu. Chiar și dacă a zis că a venit aici pentru că este singurul local care îl știe la moment,mi se pare cam ciudat că a venit chiar când aveam întâlnire cu Matt.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum