Anunţ important.

100 9 12
                                    

Aş vrea să anunţ că mă voi opri din compus la această carte şi o voi lăsa neterminată din mai multe motive.

În primul rând, precizez că nu am postat de ceva timp şi prin "ceva timp" mă refer la aproximativ 6-7 luni; nu mai ştiu sigur. Aşa că nu mai găsesc rostul să o continui când am realizat că (,) chiar şi dacă aş posta un capitol nou, nu cred că cineva îl va citi. Iar capitolele acestei cărţi sunt destul de lungi şi am nevoie de timp să compun la ele. Nu văd rostul unei 'munci zadarnice'. În loc să folosesc timpul compunând la această carte, am hotărât că e mai bine să o fac pentru a compune la alte cărţi. Uneori, ca să ajungi să compui cărţi mai bune, va trebui să renunţi la cele mai puţin bune, nu?

Vreau să spun că aceasta este a doua carte a mea şi sincer, e timpul să o închei aici, neterminată.

Deşi, cu toate acestea, nu voi lăsa pe nimeni cu ochii în ceaţă. Aveam planul acestei cărţi scris, aşa că voi face două sau trei capitole în care vă voi pune la curent cu ce avea să se întâmple mai departe.

În ciuda faptului că cartea aceasta a scăzut în număr atunci când vine vorba de cititori, m-am gândit că ar fi bine să duc ceva până la sfârşit, deşi rămâne un lucru nefinalizat.

Pur şi simplu am realizat că nu pot să o termin fiindcă nu mai am aceeaşi plăcere de a compune la ea ca mai demult, aşa că nu am vrut să devină o obligaţie pentru mine.

Sper să înţelegeţi.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum