Capitolul 13

622 57 5
                                    

Profesorul încă nu vine. Toți elevii din clasă aleargă de colo-colo, vorbind,discutând sau bârfind,iar când cineva ciocănește în ușă,toți se așează rapid la locurile lor.

"Hai,frate!" Spune unul din colegi când intră Matt cu ghiozdanul în spate.

Cel puțin bine că nu a intrat un profesor.

El se apropie de banca mea iar ceilalți își reiau activitățile care le făceau înainte de venirea lui. Matt mă sărută ușor iar eu îi zâmbesc.

"Hey,aș vrea să discutăm despre ceva." Îmi pun mâinile pe masă, jucându-mă cu brățara albastră pe care o port.

"S-a întâmplat ceva?" Se așează în banca de alături,încruntat. Eu scutur din cap.

"Nu,doar că miercuri e petrecerea iar eu voiam să știu dacă ai vrea să mergi cu mine." După ce spun asta,devine,foarte evident,mai ușurat.

"Desigur. Mai întrebi?" Rânjește.

"De ce ești încordat? Adică,te-ai speriat despre ce voiam să discut cu tine."

"E din reflex,cred. Mă panichez când cineva îmi spune că trebuie să discutăm ceva. Pur și simplu...mă stresează." Ridică din umeri.

"Stai liniștit. Totul e bine....mai ales între noi." Îi adresez un zâmbet mai timid și mă întind să îi iau mâna în a mea.

Nu durează mult,că profesorul intră în clasă și aruncă niște chei pe masă iar în următoarea secundă ne spune să deschidem cărțile la o anumită pagină. Lecția trece lent,dar până la urmă se termină și ea.

Eu și Lissa mergem pe holurile școlii și dăm de Calum...care nu este singur. Cara,Scarlett,Olivia,Dylan și Zayn îi țin de companie. Acesta ne salută și ne face cu mâna să venim spre ei. Sunt cam intimidată să mă apropii de ei. Oh...oare de ce?

"Rose!" Zâmbește Zayn.

"Hey,Zayn." Zâmbetul meu e așa fals încât Calum observă.

"Voi doi vă cunoașteți?" Întreabă Calum și face mișcări cu degetul arătător între noi. Scarlett se încruntă.

"E verișorul meu." Spune Lissa relaxată.

"Oh." Zice Calum după care zâmbește.

"Sunt sigură că petrecerea va fi tare." Scarlett schimbă subiectul și se apropie mai tare de Zayn.

"Abia o aștept." Aprobă Cara iar Olivia își dă ochii peste cap.

"Păcat că nu pot merge." Spune ea.

"Mmm da. Ei,vor mai fi. Nu te întrista." Spune Scarlett și îi zâmbește.

"Deci....tu cu Cara,Scarlett cu Zayn iar eu...ei bine,eu încă nu știu cu cine să merg." Zice Dylan iar Lissa face ochii mari.

"Eu tot nu am cu cine să merg." Spune simplu.

"Păi,dacă ambii nu avem pereche,asta înseamnă...." Începe Dylan iar Lissa sare în sus de bucurie. Probabil crede că Dylan îi cere să meargă cu el,când de fapt...

"...că trebuie să ne găsim ambii parteneri,undeva." Dylan ridică o sprânceană,confuz de reacția Melissei. Ea,însă,se face roșie de rușine și speră ca nu cumva să fi observat cineva.

"Oh,da...sigur. Undeva,vom găsi noi parteneri." Spune Lissa, pălind aerul cu mâna.

Lui Scarlett îi scapă un chicotit.

"Deci,în două zile,partenera mea va apărea." Râde Dylan. "Sper." Adaugă.

Calum stă cu ei? Și cu Zayn? Sunt prieteni deja?

"Mă scuzați dar îl voi fura pe Calum pentru o secundă." Spun și îl trag de mână pe el să mă urmeze într-un loc mai retras.

"De unde îl știi pe Zayn? Știe că ești fratele meu?"

"Ce? E noul meu coleg de clasă. E de treabă,dar tu cred că îl cunoști deja." Spune relaxat iar eu dau din cap.

"Da,sigur îl cunosc. E verișorul Lissei,l-am cunoscut nu demult, atunci când am plecat să mă întâlnesc cu ei la restaurant."

"Îmi aduc aminte. A fost săptămâna trecută." Spune și își pune o mână sub bărbie,gânditor.

"Deci...tu pleci cu Cara?" Îl întreb.

"Da,e iubita mea,doar." Zâmbește și își trece mâna prin cap. "Tu? Cu Matt?"

"Da,e iubitul meu." Zâmbesc.

"Auzi,Zayn și Scarlett sunt împreună? Adică,nu știu,zi-mi și tu.." Schimb subiectul. Am nevoie să aflu și nu stiu de ce. Pur și simplu. Din curiozitate. Faptul că Calum e în clasă cu ei,Dylan,Olivia și Cara, posibil să aflu mai multe.

"Nu prea știu. Nu cred. Dar știu că merg la bal împreună." Ridică din umeri.

"Da,și eu stiu asta." Spun.

Ne întoarcem înapoi spre 'grupul nostru',dar în următoarea clipă se aude clopoțelul.

"Mergem la ore." Oftează Dylan iar eu dau aprobator din cap. "Ne mai vedem!" Ne face cu mâna,după care pleacă cu toții spre clasa lor,în afară de Zayn.

"Tu nu ai ore?" Mă încrunt.

"Desigur că am,doar că vreau să discut cu tine." Spune și îmi dau seama că Lissa stă între noi și aude totul. Nu că ar fi secret.

"Am ore,Zayn." Spun și mă îndrept spre cabinetul în care urma să facem ore. Lissa aleargă ca să mă ajungă.

"Se întâmplă ceva?" Mă întrebă ea și în același timp încearcă să țină pasul cu mine.

"Nu,doar că....mai întâi mă întâlnesc cu Matt,iar Zayn vrea să mă sărute,după care se duce la bal cu Scarlett și vrea să discute cu mine. Adică,nu îl înțeleg. Vreau...vreau ca să nu am probleme cu nimeni, deci...mai bine ignor orice conversație cu el." Spun serioasă.

"Nu poți să-l ignori chiar pe el, nu?" Mă întreabă.

"Nu știu. Dacă continue să mă facă să mă simt prost,o s-o fac și pe asta."

"Mi se pare mie sau ... tu ești cumva supărată că merge cu Scarlett la bal?"

Ochii mei se măresc.

"Glumești,nu? De ce aș fi? Pentru numele lui Dumnezeu,am un iubit, Lissa! Nu îmi pasă ce face Zayn sau cu cine se întâlnește pentru că asta nu e treaba mea."

"Da,sigur." Spune.

Mi se pare mie sau nici eu nu cred ce tocmai am spus?

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum