LOVESICK FOOL
Giriş
Yazar: Eliz
Yıldızlar daha bir parlak bugün..Şehrin kalabalık caddelerinden geçiyor arabamız..
Ah nasıl da güzel çıkıyor dudaklarımdan;arabamız.Bizim olan her şeye eklediğim o sahiplik eki.
Üzeri açık ve eski bir model..
Üzerimde beyaz takım elbisem var.
Arabamızın önünde iki tane erkek bebek..
Yanımda mı?
Eşim.
Sevdiğim adam.
...
"Siz Byun Baekhyun.."
Evet demek istiyorum.Cümleler son bulsun ve haykırmak istiyorum.
"..hastalıkta sağlıkta yaşamınız boyunca önünüze çıkacak olan her türlü zorlukta Park Chanyeol'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Gözlerimi çekiyorum pederden,karşımda ki adama bakıyorum.Biraz kırılıyor sanki hevesim.Biliyorum bütün duygularım vucüduma ayna gibi yansıyor,gözlerim mutlulukla parlarken..onun gözleri fazla donuk değil mi?
"EVET!"
"Siz Park Chanyeol,hastalıkta sağlıkta yaşamınız boyunca önünüze çıkacak olan her türlü zorlukta Byun Baekhyun'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Kırık da olsa,biraz fazla yıpranmış da olsa bir oyuncağım var ellerim arasında.Evet daha çocuğum.Evet;pek mutlu değilim yaşamaya değer pek bir şey yok.Ama oyuncağım var,korktuğum da sarılabilirim.Ya da oyuncaklar hep gülümser öyle değil mi?Ben gülümserken o da gülebilir..Ya da ben ağlarken onun gülen yüzünü görürsem her şeyin yolunda olduğunu düşünürüm ve sızlanmayı keserim öyle değil mi?
Öyle olmalı.
Ama neden karşımda ki adam oyuncağımı elimden alacak gibi bakıyor bana.
Neden cevabı bu kadar çok uzadı ki?
Peki o gülüşüne ne demeli..canımı acıtacak gibi,gelmişimi geçmişimi bütün varlığımı hapsedecek gibi..
"Evet."
Her an solmaya hazır gülüşlerim var benim Park Chanyeol.
Her an koybolabilir yüzümden..
Biliyorum sen o gülüşleri silmeye yemin ediyorsun aynı zamanda..ama deneyebiliriz öyle değil mi?Sen benim gülümsemelerimin sebebiyken,ben de senin gülümsemen olabilirim öyle değil mi?
Hadi deneyelim Chanyeol,hadi biraz da olsa sev beni.
BÖLÜM SONU
Merhabalar.Tanıtımı bugün yayınladım ve bu okumuş olduğunuz bölümde giriş bölümüydü.Bölümleri arasını açmadan göndermeye çalışacağım,ayrıca medya kısımlarında yer alan fotoğraf ve videolara bakmayı unutmayın lütfen!
Son olarak aklınızda oluşan fikirleri,düşünce ve eleştirilerinizi merak ediyorum.Yorumlarınızda belirtin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVESICK FOOL
Mystery / ThrillerNe demişti ünlü seri katil Charles Manson; "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan bakarsanız, kendinizi görürsünüz."