☛ ✕ ☚

2.4K 218 6
                                    

The light is bleeding out of me 

 I can't close my eyes 

 When tomorrow comes what's left of me? 

 Is this the road I have to take? 

 Why won't you come and save me 

 From this place today? 

 I bend my head down 

 Close my sight out 

 And I hear the sound of raindrops 

 On the window glass again

 Once it all was different 

 Life has grown colder by the time 

 And it's all confusing up my mind 

 Is this the road I have to take? 

 Why won't you come and save me

 From this place today? 

 I bend my head down 

Close my sight out 

 And I hear the sound of raindrops 

 On the window glass again

 Why won't you come and save me? 

 [Neden gelip beni kurtarmıyorsun?

Yaşamdan satırlar.İnsanlar süregelen yüzyıllardır böyleler miydi?Bir çıkar uğruna mı ölüyordu insanlar?Yaşamak ya da yaşamamak..Buna kim karar veriyordu?Çok fazla inancım yoktur.Geldik yaşıyoruz ve gideceğiz.Tüm inançları kapsayan temel bilgim bundan ibarettir.

Peki kim verdi bize yaşamı da kim utanmadan verenden önce alıyor? 

Bazı gözleri görmez.Bazı gözler görmezden gelir..Peki ya insanlık?İnsanlık ne zaman çözecek gözlerine bağladığı siyah kuşağı?Nedir insan olmak?

 ‪#‎StopTerrorismInChina 

Benim tek silahım klavyem ve iki kırmızı çizgiden çıkan zehir zemberek sözlerim.Elimden gelen bir şey yok diyerek çekilemem kenara.Hadi bak klavyemin tuşları sizlere çalışıyor,bir insan uyandırmak benim amacım. 

Katliam var

Hikayelerde insanları öldürürüm.Bu kolaydır.Dünya bir hikaye değil,yaşamak için finalin gelmesini beklemiyoruz.Final sahnesi gelip de son perdeler açılana dek,ben klavyemin başında aklımca savaşırken şuan kaç çocuk ölüyor?

 Kaç çocuk annesinin cesedinin başında ağlıyor? 

Kaç çocuk yalnızca Türk ve Müslüman olduğu için Doğu Türkistan'da,nesilleri devam etmesin diye doğduktan hemen sonra yakılıyor?Benim amacım karanlık dünyanın ışığını yakmak.Sessiz kalma!Büyüksün ya da küçük..Çocuksun belki ya da genç..İnsan içindeki çocuğun öldüğünü hissederse,hayattan zevk almaz.İsyan başlar.İçinizdeki çocukların yansıması olan,dünya üzerinde katledilen çocukların çığlığına kulak verin!Doğu Türkistan kan ağlıyor!

 #FreedomForEastTurkestan 

Bilgisayarın başında istediğiniz kadar oturmak değildir özgürlük! 

Gece yarısından sonra dışarı çıkmak değildir özgürlük! 

İstediğiniz kıyafeti giyip istediğiniz içeceği içmek,istediğiniz insanla sevişmek değildir özgürlük! 

Özgürlük,nefes almaktır baskı altında olmadan! 

Doğu Türkistan özgür değil!Onlar için özgürlük;yemek,içmek ya da sevişmek değil. 

Sadece nefes almak..

Baskı altında olmadan.

Özgürce.

☮  

LOVESICK FOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin