SECTION 13

3.2K 304 105
                                    


LOVESICK FOOL


Yazar: Eliz


BÖLÜM 13


Bir akşamüstü..Kış bir kaç saat önce tamamen geldi.Yağmurun melekler tarafından fırtlattığı sert damlaları vuruyor küçük pencereye.Çapraz aralıktan gelen soğuk rüzgar titretiyor çırılçıplak bedenimi.


Gökyüzünü görebiliyorum,öyleyse sorun yok.


Bir kaç küçük kırıntıdır özgürlük.


Ufak pencere önüne ilişen serçeye kayıyor gözlerim.Gözlerime bakarken,korkup da kaçmıyor.Rengi beyaz ya da öyle olduğunu tahmin ediyorum.Yağmur damlalarının azizliğine uğramış olmalı..Biraz da titriyor gibi gözlerime bakarken.Küçük bir kaç kırıntılarını süpürmüşler de özgürlüğünü kaybetmiş gibi bakıyor..Herkes kaçıyorken benden..Jongin bile gökyüzüne kaçmayı tercih ederken;minik serçe bana bir adım atıyor.


Kaçtı kaçacak.


Kaçmalı.


Lakin kaçmıyor.


Pencerenin küçük aralığının izin verdiği ölçüde uzatıyorum elimi.Avucuma konan bir kaç damlaya bakıyorum.Tanrı beni unutmamış.Belki değersizim lakin hala bir kaç damla hediye gönderecek kadar hatırlıyor olmalı beni. 

Gözlerim damlalar arasında gezinirken,bir kanat çırpıntısı duymamla bakışlarımı serçeye çeviriyorum.

Özgürlüğünden vazgeçti.Avuç içimi kaşındırıyor beyaz tüyleri onu incitmemek için daha fazla dikkat ederken,geçiriyorum elimi dar pencere kenarından.Avuçlarım arasında titriyor.


Aslında korkarım.


Hayvanlardan çok korkarım.Sokakta yemek yerken yanıma dolan kedilerden çok korkar,ekmeğimi onlara bırakır kaçarım.Sokak ortasında köpek görürsem yolumu değiştirir,kaçarım.Mutfak penceresine konan bir güvercin görsem perdenin arkasından onu korkutmaya çalışır kaçırırım.

Lakin korkmuyorum..

Avuçlarım arasında bana siyah gözlerinin arkasından yardım istercesine bakan bu serçeden korkmuyorum.


Çıktığım çamaşır makinesinin üzerine yavaşça oturuyorum,avuçlarım arasında ki güzelliğe bakarak..Gözleri kapanıyor bir kez,eskisinden daha parlak daha dolu gözleri..


"BAEKHYUN!"


Duyduğum o ses etkilemiyor beni.Sıçramıyorum da artık korkudan.

Banyonun kapısına vurulan tok sesler dolduruyor kulaklarımı..

Serçe daha çok titriyor,avuçlarımda.Gözleri daha da bir cansız bakıyor.


"Siktiğimin aç şu kapıyı!?" 


LOVESICK FOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin