Yamada Aya (informacje)

948 50 15
                                    

Witam !
Jak dzień mija ? Liczę, że nie jest źle.

W każdym razie jak powiedziałam, tak też zrobiłam. W mediach macie moje wyobrażenie Yamady. Mam nadzieję, że ją widać -,-. Na obronę tego obrazku wspomnę, że rysować dopiero zaczęłam. Mimo to myślę, iż tragedii chyba nie ma.

Tutaj też, znajdziecie techniki naszej głównej bohaterki, a chwilę po publikacji tych informacji pojawi się kolejny rozdział.

Skoro mam przyjemność pisać jakby do Was ( mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi) to kłaniam się w Waszą stronę.

Tyle komentarzy, gwiazdek, wyświetleń to jest naprawdę- ma duże znaczenie dla mnie. Serio, nie sądziłam, że komuś moja historia się spodoba, a tu trzydzieści, pięćdziesiąt wyświetleń pod każdym rozdziałem. Ja patrzę i odświeżam stronę, żeby ogarnąć czy to napewno nie sen. O.o Tym bardziej, że te wyświetlenia lecą w górę jak głupie! ( Znaczy. Nie to, żeby mi się taka aktywność nie podobała UwU)

Posyłam wam szeroki uśmiech i podziękowania ^-^ w ten zimny, ponury dzień, jaki ja mam u siebie w miejscu zamieszkania.

No dobra, przejdźmy do rzeczy. Aha! Podam Wam nazwy, bez większego rozwinięcia, gdyż one mówią same za siebie.

Techniki Ayi
- Pierwsza forma, oddechu lodu- hibernacja
- Druga forma, oddechu lodu - deszcz sopli
- Trzecia forma, oddechu lodu - chłodny wiatr
- Czwarta forma, oddechu lodu - zamrożenie
- Piąta forma, oddechu lodu - tafla lodu
- Szósta forma, oddechu lodu - gejzer

Tak, tak wiem. Mało, jednak są to dość silne techniki. Uwierzcie mi ;).

Sama chciałam doprowadzić listę do dziesięciu. Jednak wtedy Aya mogłaby być za silna. No, a bez przesady, nie może być tak potężna jak Michael czytaj Muzan. Ponieważ wtedy nasuwałyby się pytania ,,Skoro taka silna to czemu nie zabije Muzana?" Itp. Znaczy, ja bym sobie takie pytania zadwała xd. 

Poprostu moim zdaniem, musimy się, czegoś trzymać. Jej techniki plus siła fizyczna i jej wiedza, są wstanie pokonać nie jednego demona z dwunatski Muzana ;) Tak, tylko mówię.

To tyle co miałam do napisania.

Do następnego rozdziału !^-^

[Dziesiąty filar] Tomioka Giyuu x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz