*nominację*

529 18 21
                                    

Witam Was ponownie. Dostałam nominację od Arise_Rix  . Jak powiedziałam w komentarzu, po egzaminach odpowiem, więc zaczynajmy ^-^. 

Pytania:

Czy jadłaś kiedyś masę kajmakową? (z puszki nie w torcie, waflach czy coś)

Jak tak to czy ci smakuję?

Lubisz oreo?

Jakiś najbardziej zmieszany smak stworzony przez ciebie.

Wiecie co to Mukowiscydoza?

Co aktualnie powinnaś robić?

Czemu tego nie robisz?

Myślisz, że da się kupić wenę w tabletkach?

Nominuj tyle osób ile ci się chce pisać.

No i dodatkowe zadane mi przez nominatorkę. 

Skąd bierzecie wenę na powieści/ komentarze?

Jak nie wiecie to, czy możecie mi ją sprzedać?

Jakie polecacie anime?

Gracie lub graliście na jakimś instrumencie?

Jak nie to czy byście chcieli?

Ile macie mang na półkach?

Jaki jest wasz ulubiony film ( jeśli taki macie) anime?

Czy lubicie ptasie mleczko?

I też pytanie dziesiąte to było: nominujcie, ile chcecie osób.

No to lećmy.

Czy jadłam kiedyś masę kajmakową z puszki?

Szczerze nie pamiętam, kiedy ostatnio jadłam tort z masą kajmakową 0,o. Aczkolwiek odnosząc się do pytania, to nigdy nie jadłam tak po prostu.

Czy ci smakuję?

Wszystko, co słodkie jest dobre ^-^ też, jest odpowiedzią, na pytanie niżej o oreo.

Jaki jest najbardziej zmieszany smak?

Mój ulubiony, a chyba znienawidzony przez mojego przyjaciela. Może bardziej niezrozumiały przez niego. To chipsy lub paluszki no cokolwiek słonego plus coś słodkiego. Co jest jeszcze dziwniejsze, od chyba roku tylko tak jem chipsy. o.o W sensie z czekoladą. Co ja poradzę?

Wiecie co to Mukowiscydoza?

Kiedyś o tym słyszałam, ale i tak musiałam sprawdzić. Jest to choroba wrodzona oddziałująca na układ pokarmowy i oddechowy. 

Co aktualnie powinnaś robić?

Chyba nic. To, co miałam zrobić. to zrobiłam.

Czemu tego nie robisz?

No to jest chyba jasne.

Myślisz, że można kupić wenę w tabletkach?

Myślę, że tak średnio.

Jak tak to daj znać gdzie!

Osobiście myślę, że weną może być wszystko, więc wszędzie jest wena ^-^.

Do nominacji zaraz przejdziemy teraz dodatkowe.

Skąd biorę wenę na komentarze/powieści?

Pozwolicie, że się rozpiszę. Ogólnie to wenę do samej powieści ,, Dziesiąty filar" wzięłam poprzez oglądanie samego anime, którego jest fanikiem. Zaczęło się w zasadzie od samego początku, gdzie uznałam, że po części to, co robią filary, jest spoko i zrozumiałe. Jednak nie do końca. Chodzi mi głównie o to, że tak jak u ludzi nie wszyscy to mordercy itd tak zapewne nie każdy demon jest zły. Zawsze jest jakiś wyjątek. Znaczy inaczej. Rui, ta jego matka w sensie ten demon, gościu co zabił Sabito, ten typ od bębnów ten- co został zabity w tym domu, gdzie Tanjiro i Zenitsu poznali dzieci i Inosuke. Chodzi mi o to, że większość tych potworów to ludzie, którzy zostali omamieni przez Muzana lub przemienieni wbrew swojej woli, no i też ci, uwaga spoiler! Tacy jak Akaza czy ta Daki i jej brat i pewnie też inni. Dostali niezłego kopa od życia co im się nie należało. Wiadomka, moje drugie  motto: Każdy ma problemy prywatne, ale nie każdy z tego powodu krzywdzi innych. Z tym że omówmy się, tak szczerze, kto by nie miał zrytej psychiki po tym co oni przeszli? No nic dziwnego, że tak średnio lubią ludzi. Oczywiście to, co robią, jest złe. W stu procentach się zgadzam. Z tym że może by do tego nie doszło, gdyby to ci ludzie co ich dręczyli, nie zaczęli lub poznaliby kogoś, kto ich zrozumie. Tak właśnie powstała Aya. Dziewczyna z moją opinią na ten temat ich świata. Rozwinęłabym ten temat jeszcze, ale myślę, że na razie tyle wystarczy, bo trochę za dużo napisałam.

Jeśli chodzi o rozdziały. To po prostu. Często idę na spacer z moim psem i wtedy myślę na ten temat. Rozważam szczegóły i jak coś powiązać, żeby brzmiało to w miarę logicznie. Sam pomysł natomiast, biorę z wszelakich przedmiotów. Możecie się śmiać, bo sama się śmieję, ale u mnie w głowie to działa jak film. Znaczy na przykład, patrzysz na okulary i widzisz scenę, gdzie one są i tyle.

Jak nie wiecie to, czy możecie mi ją sprzedać?

Myślę, że sprzedałam, Ci już patent jak ja to robię.^-^

Jakie polecacie anime?

-Banana fish- ostatnio obejrzane.

-Fruit Basket

-Jujitsu no Kaisen

-haikyuu

No i dalej nic mi nie przychodzi do głowy.

Gracie lub graliście na jakimś instrumencie?

Były czasy gdy grałam na pianinie, ale to za dużo powiedziane. Uczyłam się byłam na kilku lekcjach i odeszłam.

Jak nie to czy byście chcieli?

Myślę, że nie, ale głównie dlatego, że nie miałabym na to czasu.

Kiedy zaczęliście oglądać anime?

W 2018 roku.

Ile macie mang na półkach?

Żadnych. Ponieważ czasem ściska mnie portfel gdy myślę, ile to kosztuję. o.o  

Jaki jest wasz ulubiony film ( jeśli taki macie) anime?

Nie mam ulubionego filmu. Jeśli chodzi o anime to: demon slayer i wszystkie, które proponowałam powyżej.

Czy lubicie ptasie mleczko?

Wszystko, co słodkie to dobre ^-^.

To skoro pytania mamy już za sobą to uwaga. Ta powieść ma już 3 tysiące wyświetleń. Ja chce to tylko podkreślić. Wbiliście to szybciej, niż myślałam. ,, *o,o* woow... To się dzieje naprawdę? '' tak mniej więcej wyglądała moja reakcja gdy się dowiedziałam. Miłych komentarzy to ja nawet nie zliczę. Chce Wam bardzo z całego serca podziękować za taką aktywność, bo nigdy nie myślałam, że kiedyś ktoś, aż tak zainteresuje się moją pracą o.o 

Dziękuję bardzo! Liczę, że zostaniecie na dłużej na moim koncie ^-^

I ja nominuję:
wyzwolonamysl

ziemniakdlaciebie

PoProstuChleb

Powodzenia !



[Dziesiąty filar] Tomioka Giyuu x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz