5. Bölüm

15.3K 325 3
                                    

Asansör ' de adam pişkin pişkin Zeynep ' e bakıyordu . Karizmatik denecek türde bakışlar atıyordu . Gerçi adam yeryüzünde tüm kadınları cezbedecek türde bir adamdı . Ünlü , modacı , aktör , şarkıcı ...

Michele Morrone , çevresinde tonlarca kadın vardı . Onunla olmak için neler verecek binlerce kız. Sıkılmıştı bu ilgiden , sırf yakışıklılığı , karizmatikliği , boyu posu yüzünden ona gelen kadınlardan...

Ruhuna dokunan bir kadın istiyordu.
Belkide geçiçi sevgilik işlerine ara vermeliydi. Onun için tek gerçek güzel bir kalp ve akıldı ve karşısındaki kadının da bu türde olmasını isterdi ve tabi zeki ve güzel.

Zeynep , garip bir kızdı o gün neredeyse sevişme teklifi etmişti . Bu kızın hali çok garipti. Başka bir kadın olsa neler yapmazdı onunla olması için.
Sırf sevişmek istiyorum diye gelen binlerce kadın vardı . Sadece bir gece için ... Michele bunu mantıksız buluyordu.

Düşüncelerden sıyrılıp , asansörde geri döndü . Güzel , renkl gözleri ile sinirli sinirli bakıyordu adama. Bu hali çok komikti , çok tatlı minik bir kadındı.

1.65 boyunda , asi , hırçın , güzel , seksi bir kadın . Bazı sebeplerden dolayı okuyamamıştı. Çalışmış azimle İtalya ' da bir okul kazanmıştı hemde burslu bir şekilde . Üstüne üstlük en yakın arkadaşı vardı yanında , dostu , biricik arkadaşı Ezgi ...

Deli , dolu bir kız Ezgi.

Michele Morrone , 1.91 boyunda heybetli esmer bir adamdı. Yanındaki minik kadın , güzel kokan minik kadın ...

" Cosa stai guardando ? " ( Ne bakıyorsun ? ) dedi Zeynep . Bir kat kalmıştı çıkışa.

" parli italiano ? " ( İtalyanca konuşuyor musun )

" alcuni ! " ( Biraz )

İkili , asansörden çıkmak için aynı anda hamle yapmıştı . Michele kadına geçmesi için işaret etti ve ayrı yollara gittiler. Zeynep ve Ezgi ünlülerin gittiği pahalı bir mekanda çalışmaya başlamıştı.
Eee kolay değildi başka bir ülkede yaşamak. Ailenden yardım bir yere kadardı.

Mekana girdiler , önlüklerini takıp , işinin başına geçti ikili . Dakik bir kızdı Zeynep , Ezgi onun tam tersiydi.

" Ezgi, are you late again? " ( Ezgi yine mi geç kaldın ? ) Dedi patron.

" Sorry boss ! " ( Özür dilerim patron ! )

...



İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin