Zey ' den anlatım
Uyandığımda havalimanındaydık.
Kafamı kaldırıp , nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Sanki biri kafamdan buldozer ile geçmiş gibiydi. Gözucuyla ona baktım , kitap okuyordu.İnsanın öz babasının onu sevmemesi...
Bu acı tarif edilemez , eminim ki aranızda bunu yaşayan kızlar vardır.
Hayatındaki hiçbir erkeğe güvenemeyen , bırakıp gidecekmiş gibi hisseden bir tiptim . Ta ki onu bulana
Kadar.Ben minyon bir yapıya sahiptim , hayatım boyunca yaşımdan oldukça küçük gösterdim . Daha yeni yeni yaşımı göstermeye başladım .
Baba kızını neden sevmez ? Ona haçlık vermesi seviyor anlamına mı gelir ?
Sevmiyorsa neden beni dünyaya getirdi ?
Beş dakikalık zevkinin bedelini ben hayatımla ödüyorum. Yeni bir dönem başladı. Ben artık okuyacak , çalışacak iyi yerlere gelecektim . Ona vereceğim en büyük ders bu olurdu . Kafamda bu düşünceler ile boğuşurken" Hey uyanmışsın ! Uykucu prenses." dedi gülerek.
Saçlarımı okşayıp , öptü. Babamın göstermediği şevkati bir adam gösteriyor ne trajikomik.... galiba babam içimde yeri dolmayan koca bir boşluk olacak.
" Ow ! Kaç saattir uyuyorum ? "
Başımı ovuşturuyor olmam gözünden kaçmamış ki sordu :
" Başın ağrıyor değil mi ? Hadi kucağıma yada dizime başını koy ! "
Aval aval bakıyordum suratına , güldü.
Elleri ile başımı ve bedenimi nazikçe tutup , başını dizine koymamı sağladı." Rahat mısın ? " diye fısıldadı.
" Evet hiç olmadığım kadar ! "
" Güzel ! "
Elleri öyle profesyonel hareket ediyordu ki başımın , alnımın tüm çevresi bayram ediyordu şuan.
Başım tam cinsel organının olduğu bölme denk geliyordu. Onun üstünde yatıyordum .
Fazlaca hissediyordum , garip bir his.
Michele , çok enerjik , eğlenceli , komik , tatlı ve daha bir çok özellik sayabiliriz.
Ve tabi seksi , kibar , yakışıklı , esmer bomba....***
Biz çoktan İtalya ' ya gelmiştik . İki saat falan sürmüştü. Şuan bir kafede oturuyorduk .Onun suratına dalmış gitmişim farkında bile değilim . Yanımıza gelen birkaç kız konuşurken duydum.
" İnanamıyorum ! Bunlar şu filmde oynayan ikili ! "
" Oh evet , sevgiliLer gibi gözüküyor"
" Hadi gel fotoğraf çektirelim ! "
Bağıra bağıra konuştukları için herşey bey duyuluyordu.
" Merhaba sizi tanıyoruz , bir fotoğraf lütfen ! " dedi sarı saçlı olan kız .
" Tabi gelin ! " dedi Michele.
Kızlar ayak üstü ona yürüyor , koşuyor , depar atıyordu.
" Vay canına gerçekte daha yakışıklı bir adamsın . Seni seviyorum çok , görüşürüz Michele ! "
Kızlar gittikten sonra bana döndü " biri dışında herkes seni seviyorum diyor." diye söylendi.
" Onların çoğu lafta sevgi , çoğu senin bedenini , tipini , yakışıklı oluşunu seviyor. O biri ise senin kalbini biliyor , seni ruhen tanımıyor , gerçek Miki ' yı biliyor. Onun lafta kalan bir sevgi değil."
" Beni magazin sayfalarına çıkartmak için zorluyorsun , seni şimdi öpmek istiyorum. "
" Zaten yanında bir kadın görseler sevgilin sanıyorlar , o kızlar bizi gördü
Hani İtalyanlar pek umursamazdı . Ya videomuzu çektiyse , sonra hiç rahat edemeyeceğiz . Sürekli senin şu İtalyan paparazziler yüzünden ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...