13. Bölüm

9.1K 224 22
                                    

Zeynep' in ağzından anlatım

Okulumu dondurmuştum yarın çekimler başlayacaktı bu yüzden bugün uçağımız vardı . Korkuyorum bu film başıma bela olacak bu kadar fazla sevişme öpüşme sahnesi adım orospuya çıkacak Allah'ım
Aman sanki kim izleyecek İtalyan filmi

İşte bu ikilemler arasında günlerdir devam eden gitgellerim var . Michele mesaj atmadı hayret , belki iyi bir adamdır onu tam olarak tanıma şansım olmadı . Aman sanki olsa ne olacak ?
Sevgili olacak halimiz yok ! Beni birkaç yıldır seviyormuş güya . Eminim öyledir
Hayatına kaç kadın girdi çıktı bu süreçte kim bilir ? Erkek milleti işte ırk , millet falan değişmiyor cinsellik ...

Ekipten bir adam gelip alacakmış dendi onu bekliyorum . Ezgi uyuyor hala , Allah'ım umarım herşey yolunda gider.
Korna sesi duydum ve camdan baktığımda araç gelmişti .

Adam arabadan inip binmem için kapıyı açtı ve ne göreyim ? Tabiki Michele.
Bu adam her yerden çıkmak zorunda mı ?  Mecburen yanına oturmak zorunda kaldım.

" Günaydın Zey ! "

" Sanada , bak bir şey diyeceğim. Neden sürekli karşıma çıkıyorsun ? Başka araba yok mu ? "

" Ekip evlerimiz yakın olduğu için aynı araçla gitmemizi istemiş . "

İşte bu söylediği şeyden sonra büyük bir kahkaha atarak baktım ona . Karşımda ela gözleriyle duruyordu . Saçlarını da bugün farklı bir tarz yapmış dikkatimi dağıtmasına izin vermemem gerek .
Bugün neden bu kadar seksi olmuştu bu.

" Ya demek yakın ! 45 dakika baya yakınmış canım . "

" Çekim nerede olacaktı ben unuttum . "

" Polonya  ! Ardından Almanya sonra en son İtalya ! "

" Almanya ne alaka ? İspanya değil miydi ?

" Benimle dalga mı geçiyorsun ? Biliyorsun madem neden soruyorsun ?
Almanya mı emin değilim salladım. "

****
Nihayet uçağa binmiştik . Ekonomik sınıfta uçacak olmamıza şaşırmıştım yani daha doğrusu Michele Morrone nin ekonomik uçmasına şaşırdım . İnternet ile aram yok bu adam madem ünlü ayrı bir yerde uçar diye düşündüm .

" Merhaba koltuğum  ne tarafta ? " diye sordum hostese .

" Şurası  ! " Diyerek eliyle işaret etti.

Teşekkürler deyip , yerime oturdum .
Cam kenarı olamayacak olmak üzücü.
Bulutları izlemeyi seviyorum. Umarım yanımda aptal biri oturmuyor olur
Ve dualarım kabul olmadı tabiki  yanımda bir adam oturuyor .

Adamı kısa bir süzdğm . Bakımlı bir adamdı , kumral , mavi gözlü , suratı güzeldi . Kulaklık vardı kulağında aldırış etmeden yan tarafa döndüm ve onu gördüm . Michele yan tarafımda cam kenarında idi yanında da bir kız oturuyordu .

Hemen maşallah onunla konuşmaya başlamıştı bile . Ne enerjili ne sıcak kanlı bir adam bu ya . Hayret ediyorum

Arada bana baktığını görebiliyordum.
Göz devirip , önüme döndüm yanımda oturan adamla konuşmaya başladım

" Merhaba adın ne ?  Ben zey ! Sen demi filmle akalısın ?

İçimden kendime sövdüm bu nasıl sorma şekli umarım anlar beni . Ne yapayım tanımadığımbir erkekle konuşurken heyecan yapıp , saçmalıyorum.

Ama beni anlamış bir ifade vardı suratında.

" Evet , ben Simone . Filmde oynayacağım . Sen peki ? Gerçi çok seksi bir kadınsın başrol falan mısın yoksa?"

İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin