Şuan çok heyecanlıyım. Karnım belirginleşmeye başladı. Ve heyecanım daha da büyük şuan galamız için hazırlanıyoruz . Part 2 için . Karşımda hazırlanan sevgilime baktım . Esmer teni , kehribar gözleri , uzun boyu . İçimde oluşan o his. İtiraf etmeyelim hamilelikten sonra onu daha da çok arzular oldum . Yanıma yaklaştı, elimi tutup öptü . Ardından dizleri üzerine çöküp karnımı öptü . " Seni seviyorum bebeğim ... " diye fısıldadı karnıma.
Nefesi çıplak karnıma çarptığında derin bie nefes aldım. Ardından yükseldi. Dudaklarıma bir öpücük kondurdu .
" Anna ! Sen , ben ve bebeğimiz galaya gideceğiz . "" Evet sevgilim... Michele sen.. sen bir şey unutmadın mı ? "
" Kondom? "
" Ah hayır ! Sen biliyorsun gözün bu aralar hasas . Damlanı kullanmalısın. "
" Ah evet ! " deyip başına hafifçe vurdu. Beni kendine çekip " aklımı başımdan alıyorsun sen etrafımda olunca herşeyi unutuyorum . "
Yatağın üzerinde gördüğüm şey ile gülmeye başladım . Brando not yazmış ve sarı renkte bebek kıyafeti bırakmıştı.
Notta şunlar yazıyordu: " sevgili kardeşim kız mısın erkek mi ben bunu bilmiyorum. Sarı kıyafet senin için. Bunu giy , babam ve Anna ile git . "" O gerçekten çok düşünceli bir çocuk. Hazırım çıkalım mı ?"
" Evet ! Michele ben .. ıııı tuvaleteee..."
( İtalyanca konuşuluyo üşendim. )
Koşarak tuvalete yetiştim . Bu aralar tuvalette yatıyorum desem çok doğru.
Gece tuvalete her gitmek için yataktan kalktığım sırada o da uyanıyor. Ve benimle birlikte tuvalete geliyor, başımda bekliyor, eğilemiyorum belim çok ağırıyor . ben yaparım diyorum ama her defasında bana yardım ediyor ona minnettarım . İşimi halledip aşağıda beni bekleyen esmer afetimin yanına indim.
Koltuğa oturmuş, dizini sallayarak şarkı mırıldanarak beni bekliyordu. Gözleri beni buldu yanıma geldi dudağıma bir öpücük kondurdu. Belimden tutup kapıya doğru yönlendirdi. Kapıyı kitlsyip arabaya geçtik. " Ah Anna ! Sen... Çok ateşli gözüküyorsun . "Saçlarımı geriye atttığım sırada eğilip boynumdan öptü . Şuan üzerinde tişört, kemer, deri pantolon vardu . " Neden kıyafetlerini çıkardın ? Çok mükemmel gözüküyordun ."
" Böyle daha rahat ! Hem baksana çok sıcak . "
" Haklısın sevgilim. Acaba atıştırmalık var mı? "
" Ah bilmiyorum ama istersen alayım"
" Bak bana ! Şu halime bak . Sürekli aklımda yemek var . Sonra midem bulanıyor yiyemiyorum. Bu döngü ne böyle? "
Üzerine doğru eğilip tehditkar bir şekilde parmağımı sallayıp konuştum."Fil yavrusu gibi olacağım ve sen beni belki de sevmeyeceksin . Beni aldatırsan seni öldürürüm anladın mı ? "
Havada olan parmağımı öptü ve güldü..
" Sen. Sen benim, bizim çocuğumuzu taşıyorsun. Ve bende ölene kadar kalbimde seni taşıyacağım . "Elimi sakallarına götürüp okşadım . Sonra yerine geçtim . Kemerimi takıp yol boyunca sevdiğim adamı seyrettim.
" Geldik uyan sevgilim. " diyerek nazikçe seslenerek beni uyandırmaya çalışıyordu. Yine içim geçmiş.
Arabadan inip içeriye ilerledik . Arka kapıdan girmemiz söylemişti ön tarafta magazinciler vardı . Tonla soru ... Kafam kaldırmazdı . Hala uykum var .
" Annna Annaaa ! Gel buradayız karşımda ! " diye bağıran Blanka ' ya baktım. Karşımda durdu ve karnımı okşayacağı sırada elini tutup fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...