4. Bölüm

16.1K 347 26
                                    

Toplantı için herkes yerlerini almıştı.
Zeynep ve Ezgi ' ye markasının toplantılarına katılmaları için davet etmişti . Ne de olsa beraberce bir çalışma yapacaklardı onun liderliğiinde olan bir birincilik olsun istiyordu adam.

Zeynep , büyük bir heyecan ile kapıdan içeri girdi . " Kızım şuraya bak iç çamaşır markası var ama tasarımları harika ya şunlara bak , bence sizde bir iç çamaşır modelleri hazırlayın hem sen denersin o da senin üstünde canlı canlı görmüş olur dedi kıkırdayarak.

" Sus kızım ya zaten adamın yüzüne nasıl bakacağım onu düşünüyorum. Ben o gece ona ne dedim ? " dedi kadın hiç bir şey hatırlamıyordu.

" Neler demedin ki ? Esmer , yakışıklı , seviş benimle ve hatta adamı dudağından öptün kızım resmen azmıştın . Ama tabi şimdi kim görse bu adamın dudaklarına yapışıp , birlikte olmak ister sende haklısın ! "

İkili , masada yerini aldılar . Herkes adamın gelmesini bekliyordu ve tüm heybeti ile kapıdan içeri girdi. Zeynep ona bakmıyordu , gözleri masadaydı .
Adam , koltuğuna geçti vs konuşmaya başladı.

" Kızım , şuan adamın suratına bakmıyorsun ya çok şey kaybediyorsun hem ezik durma , kaldır başını ! "dedi Ezgi.

Zeynep , başını yavaşça kaldırdı . Adamın kehribar rengi gözleri ile karşılaştı.
Daha dik bir şekilde oturdu. Önünde duran sudan bir yudum aldı . Adam çok nefes kesici gözüküyordu.
"Ho disegnato i disegni, ti mostrerò presto! " ( Tasarımları çizdim , birazdan göstereceğim )

Zeynep , hafif kısık bir tonda " Per favore parli in inglese ! " ( Lütfen ingilizce konuşun ! ) dedi .

Michelle , sesin geldiği yöne doğru çevirdi başını ve hafifçe gülümsedi.

" Va bene Zey ! " ( Taamam Zey ! )

Zeynebin ve Ezgi ' nın gözleri kocaman açıldı . Kadının ismini unutmamıştı ve onu sadece iki kere görmüştü .

***
Toplantı bitiminde , gülerek asansöre doğru ilerlediler. Zeynep , yanlarına doğru gelen adamı gördü.

" O buraya geliyor ! " dedi endişe ile.

" E gelecek tabi , asansörler bu tarafta ! "

Kadın , hızlıca gelen asansöre bindi.
Tam kapanacağı sırada biri ayağı ile durdurdu. " Siktir ya ! Nasıl yetişti bu adam ! "

Adam , takım elbisesini düzeltti ve düğmeye bastı. Yanında duran kadına göz ucuyla baktı . Dudaklarını büzerek
" Are you escaping from me ! " ( Benden mi kaçıyorsun ! ) dedi adam göz kırparak.

"no, i'm in a hurry ! " ( Hayır acelem var ! )
dedi kadın saçlarını düzelterek.

Adam kahkaha atarak "a wild cat last night and now tame ! " ( Dün gece vahşi bir kedi şimdi ise uysal ! ) dedi.

Kadın , adama göz devirerek baktı ve kafasını çevirdi.

İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin