25.bölüm + 18

22.7K 166 12
                                    

**Michele Morrone ' nin anlatımı**
+ 18 kısım aşağı

Zeynep yarıda bıraktığı okula devam etme kararı almıştı bugün çocuklarım gidiyordu. Onları özleyeceğim. Lübnan ve İtalya arası uçakla çok uzak olmasa da eski karım ve bazen yoğun oluyoruz buluşamıyoruz. Eski karımı seviyorum ama bir arkadaş olarak , çocuklarımın annesi , geçmişte ve şuan  en iyi anlaştığım arkadaşlarımdan biri olarak.

Zeynep şuanda çizim yapıyordu bizde şuan ona çocuklarım ile kölelik yapıyoruz bunu ciddiye alıp söylenecek olan kişiler çıkacaktır. Ama köle kelimesi o anlamda söylemedim. Oğullarım bunu oyuna dönüştürmüş , evde garson gibi geziyordu ikiside. Şuan ikisi ile vakit geçiriyordum , Zey  ' i rahat bırakmıyor , yanlarına gitmek istiyordu ikisi de.

Telefonumu alıp Zey ' e fotograf çekip attım. Şu anki durumu özetleyen bir fotoğraf.

BABY GİRL KİŞİSİNE BİR FOTOĞRAF GÖNDERİLDİ.

Michele :

Michele : Öleceğim , çizimlerim bittiyse lütfen kurtar beni , bir şey daha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Michele : Öleceğim , çizimlerim bittiyse lütfen kurtar beni , bir şey daha ... Özledim..💦🔥😩

Zey : İlham gelmesini bekliyorum

Michele : yani beni bekliyorsun. Dudaklarını özledim.

Zey: Güldürme beni Michele.

Zey :

Michele: Ah baby girl ! Çok şirinsin. Anna aç mısın ? Ben çok açım.

Zey : Evet açım , bana sandviç getirir misin yarın çizimleri teslim etmem gerekiyor. Çok yoruldum. Az kaldı çizimlerim 20 dakikaya biter.

Michele : ♥️♥️

Telefonu kenara bırakıp, oynayan oğullarımı izlemeye başladım. Atılıyor , zıplıyor , yorumluyordu bu iki Spiderman. Şimdi Spiderman olmuşlardı.
Yanaklarımı şişirip derin bir nefes verdim. Anna ' nın yanında bir Ergene dönüşüyorum.

Marcus yanıma gelip başını omzuna koydu. Çok geçmeden Brando da geldi.
İkisinin saçlarını okşayıp öptüm. "Papà, ho fame. ( Baba açım .)

İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin