Michele ile çekilen filmimizi izlemeye karar vermiştik. Aslında ben itiraz etsem de o normalde oynadığı filmleri sadece galada izlediğini söyledi. Ne filmlerini ne dizilerini izlemediğini söyledi. Ona sorduğumda ise " zaten oynayan kişi benim neden tekrar tekrar izliyeyim ? " cevabını almıştım.
Şuan dizime yatmış , Netflix' te filmi açmaya hazırlanıyordu. Normalde kendisi pek sağlıklı beslenme kaslı vücudunun sırrının bol su içmek ve düzenli uyku olduğunu söylüyor ama bilmiyorum ... O değil de bu adam yakından daha bir yakışıklı ...
Zengin tabi evin sıcaklığı neredeyse son derecede şuan üstü çıplak yatıyor . Hayır yani kalp var kardeşim ...
" Zey ! Heyy sana söylüyorum ! " diye sitem eden bir adamla karşılaştım.
" Ne ? Ne oldu ? "
Görüyor musun adam hakkında düşünürken bile rahat vermiyor.
Filmin başladığını söylüyormuş.
Asıl film burada aslanım ...Türk olmaması yüzünden espri yaptığımda bazen mal mal bakıyor suratıma ve bu kız ne diyor lan böyle ?
diye düşündüğünü düşünüyorum.***
Filmin ortalarına gelmiştik ve mağlum o sahnelerin ilki geldi ... Yat sahnesi ...
Gözlerimi kaçırmaya çalışıyordum bakmak istemiyordum filme. Şuan utanıyordum. Sevişme sahnesi yarı gerçek olsa da kendime engel olamıyorum..." Ah bu sahne ! En sevdiğim üç sahneden biri ! " diye fısıldadı ve göz kırptı.
" Diğer iki sahne hangisi ? "
" Diğer seviştiğimiz iki sahne ..."
Bu sözleri üzerine yanaklarım kızarmış , ateş basmıştı. Bu filmi izlemek , uyuyan devi uyandırmaya doğru gitmese bari.
Allah'ım yat sahnesi bitmek bilmiyordu.
Onun bana oral sex yaptığı sahneyi izlemek içimde bir şeylerin uyanmasına , kasıklarımın sızlamasına neden olmuştu." Filmi izliyor musun ? " diye sordu.
" Hıhı ! "
Eliyle çenemi tuttu ve kafamı kendisine doğru çevirdi. Yanağımı okşadı .
" Biliyor musun ? Bu sahnelerin gerçeğe dönüştürmek bizim elimizde. Sana filmde yaşadığının bin katını yaşatmamı ister misin ? " diye fısıldadı elleri tenimde geziniyordu.
Bu yabancı milletinin bir sorunu da hiçbir şeyden kolay kolay utanmaması da ayrı bir şeydi . Pat diye sorulur mu ? İnsafsız bu çocuk...
Cevap verdim , derince yutkundum. Elleri çıplak olan tenimde geziniyordu .
Parmakları bacaklarımda usulca ve nazikçe dolanıyordu. Vajinamın üzerinde son buldu eli ." Sevişmek ister misin ? " diye fısıldadı tekrar.
Dudaklarımı dişlememe sebep oldu. Sesi erotik çıkmıştı...
Yavaşça yanaştı dudaklarıma dudakları.
Önce tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu. Ardından boynumu öptü." Yıllarca beklediğim kadınımı keşfetmek istiyorum ..."
Saçlarında dolandı parmaklarım. Öpüşlerine karşılık bekliyordu. Elleri tenimde geziniyordu , daha da ileri giden elleri eteğimden içeri girdi. Yakalanmıştım , evet ıslanmış olduğu çamaşırıma dokunduğunda anlamıştı.
Durdu ve yüzüme baktı . Eliyle saçlarımı okşayıp öptü.
" Vücudun benim için hazır , peki ya sen benim için hazır mısın Zeynep ? "
Tekrar dudaklarımı ısıracağım sırada elini dudaklarıma götürdü.
" Isırma bu güzel dudaklarını , kanatacaksın ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...