16 . Bölüm + 18

33.6K 267 4
                                    

Michele beni zorla gezmeye ikna etmişti.
Gerçekten bu adam da şeytan tüyü var
İstediği bir şeyi direk elde ediyor.
" Daha ne kadar dolaşacağız yoruldum ben ! "  dedim ama beni duymuyor etraftaki heykeller hakkında bir şeyler söylüyordu .

Beni bir anda omzuna aldı . Gerçekten ayarı yoktu . " Ya indir beni herkes bize bakıyor . Magazin sayfalarında adını görmeyi çok istiyorsun sanırım ! "

Yine o her zaman ki mükemmel gülümsemesi ile kahretsin ki " eğer magazin sayfalarında bir haberim olacaksa seninle olmasını isterim . Merak etme paparazziler bana bayılıyor ve zaten rahat vermiyor çoğu zaman alıştım. Kendimi gizlesem bile elimdeki dövmeler beni ele veriyor .

" Miki Miki ! " Diye bağıran birkaç kadın yanımıza geldi. Meydanda olmamıza rağmen fazla kalabalık yanaşmamıştı yanımıza sadece uzaktan bakıyor yada umursamıyordu çoğu kesim . Ama eminim şuna Türkiye ' de ünlü görünce herkes başına üşüşüyor ünlünün. Akbaba gibi .

Kızlardan biri tip tip bakıyordu .

" Sen Türk müsün ? " diye sert bir ses tonuyla sordu.

İyi de şimdi ne alaka ! Kıza mal mısın ? Der gibi bir bakış atsam bile sonuç vermedi.

" Evet ! Bir sıkıntı mı var ? Ben sana soruyor muyum İtalyan mısın ? Diye ! " dedim sertçe Michele düşmemem için  elleriyle Bacaklarımdan tutuyordu  . Kıza bakarak Michele ' nın iki elini de sıkıca tutup , gülümsedim .

Michele şaşkınca baktı bana . Ardından İtalyanca konuştular zaten İtalyancam vardı ne konuştuklarını anlayabiliyordum burada yaşaya yaşaya az çok öğrenmiştim . Biz set için tekrar İtalya ' ya gelmiştik . Bu nedir ? Göçebe kuşlar gibi ...

Neyse kızlar sürekli saçma sapan sorular soruyordu . Gerçekten nasıl tahammül Ediyor ?  Ondan bu ışıltılı hayatı ben seçmedim demesini beklerdim ama ne anlayacak ki Türk olsaydı !

" Neden elimi tuttun ! Yoksa kıskandın mı ? " dedi muzipçe sırıtarak.

" Seni neden kıskanayım ! İki orospudan seni neden kıskanayım ! Neredeyse ağzının içine girecek olan sarı orospuyu neden kıskanayım hah saçma ! "

" Ağzıma giren tek şeyin senin vajinan veYa  dudakların  olmasını tercih ederim.
ederim "

" Yani Michele sende eviriyon çeviriyon konuyu istediğin yere getiriyon he ! " dedim içimden ah şu içime attığım mizahlarım .

" maleducato ! " dedim bağırarak.
( Kötü huylu ! )


" Penso che dovresti chiamarlo un uomo follemente innamorato della donna che ama. "

(Bence ona sevdiği kadına deliler gibi aşık bir adam demelisin.)

" La tua pelle !  il tuo odore ! " ( Tenin , kokun ! )

" per favore Michele ne abbiamo parlato ! " (lütfen Michele bunun hakkında konuşmuştuk)

Sonunda geçip bir kafeye oturabilmiştik.
Siparişleri vermiş , bekliyorduk. Daha sonra yanımıza onun arkadaşları geldi.
Maşallah İtalya ' da kime sorsan onu tanıtıyor yada o İtalya ' da çoğu kişiyi tanıtıyor . Adım başı merhaba , merhaba

Birşeyler konuşuyorlar anlamıyorum.
Bende kahvemi içip , tatlımı yiyordum.
Ardından  Michele konuya Fransız kaldığımı  ve sıkılmaya başladığımı fark etmiş olacak ki elini omzuma atıp kendine çekti . Eli omzumda öyle konuşmaya devam etti .

Kafam boynuna temas ediyor , burnuma gelen hoş kokusu sarhoş ediyordu . Gerçekten parfüm seçimi de harikaydı.

" chi è ? " ( Bu kim ? ) Diye sordu kenarda oturan esmer botokslu karı .

İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin