365 dni filmi sonrası harika dönüşler almıştı ikili. Film ilk günden itibaren çokça konuşulmuş , listelerde birinci sıralardan inmemişti. E tabi onlarda bunun ekmeğini yiyordu. Tanınmak bazen başa bela olabiliyordu
Şuan Michele ile sokakta dolaşıyorduk. İki adımda bir biri bizi fotoğraf için durduruyordu özellikle onu. " Sevgilim bir sorun mu var Anna ? " Dalmışım onu duymuyorum. " Hayır sevgilim sorun yok." Buyrun cenaze namazına beş metre öteden cicik şov yapan bir ablamız geliyor , abla dediğime bakmayın benle aynı yaşta . Michele ile aramızda 4 yaş olsada .....
" Hey Miki ! " diye geldi ablamız . Kadın şuan karşımızda ben bile ciciklerine bakmamak için zor duruyorum. Silikon mu acaba ? Kafam kadar . Benim göğüslerim küçük . O an bir onunkilere bir benimkilere baktım. Bir yandan Miki ' ye bakıyordum kadının göğüslerine bakıyor mu diye. Ama o kadının yüzüne bakarak konuşuyordu. Gözleri de kaymıyor vay be bak . Ama ne olursa erkek milleti her millete aynı .... Acı gerçek.
" Miki , seni seviyorum. Senin hayranın olmayı seviyorum. Anna bizim fotoğraftamızı çeker misin ? " diye konuşan ağzını yayan yelloza sahte bir gülüş attım. Her ne kadar miki' ye onu kıskanmıyorum desem de evet itiraf edeyim kıskanıyorum . Gülümsedim ve kızın telefonunu elime aldım. Fotoğraf için poz veriyordu kadın göğsünü sevgilimin koluna dayadı ya resmen. Mikiye baktığımda kadının koluna sarılmış fakat parmaklarını avcunun içinde tutmuş , kadının tenine dokunmuyodu. Neyseki kadın gitti.
" Lauraa ! " diye seslenen bir erkek topluluğuna arkamı döndüm. Miki de merakla baktı. Ve yanımızda durup içlerinden biri konuştu. " hey laura you were such a hot woman in the movie ! "(hey laura filmde çok ateşli bir kadındın)
BEn bu sözlerden sonra kızarmış bir suratla bakıyordum. Diğer çocuk beni baştan aşağı süzerek konuştu. " Your body in the movie is real. your butt is amazing, your tit are tiny ! " (Filmdeki vücudun gerçek. kıçın harika, memelerin küçücük ! " )
Tam ağzımı açıp bir çocuğu tersleyecel ağzının payını verecektim ki araya girdi .
" your words are abusive ! " (sözlerin taciz edici ! )Şapkalı , at hırsızı gibi duran çocuk güldü." the woman standing in front of us is provocative" (önümüzde duran kadın kışkırtıcı)
Michele ' nın çenesi sinirle kasıldı. Adamlar yanında cüce gibi kalıyordu.
Gerçekten heybetli bir adam Miki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...