18.Bölüm

8.7K 197 2
                                    

Yazardan anlatım

Sonunda son çekimler yapılmıştı . Bugün gala vardı , herkes heyecanla dakikalar kalan galayı bekliyordu .

Bugün büyük gündü . Polonya ' da olacak olan gala için Zeynep harika bir elbise tercih etmişti . Tenine bir ayrı yakışmıştı.
Sonunda güzelliğinin farkına varmış özgüveni yerine gelmişti. Michele ' de şık bir takım seçmişti . Gala gecesine bomba gibi düşecekti ikili.

Ne çok gala dedim neyse devam ediyorum:D

" Netflix yapımcısı da gelicek arkadaşlar lütfen ona göre davranın . Bu önemli bizim için , adam beğenirse bu demektir ki tüm ülkeler için uluslararası tanınırlığımız için harika bir fırsat ama biraz riskli çok gerginim . Yöntem olmak ne zormuş ne stres dolu bir yoldan geçtik. Bir o kadar eğlenceli , güzel."

Tom'un bu sözleri üzerine Zeynep strese kapılmıştı . Bu Türkiye ' de yayınlama ihtimali demek ! Bu onun için büyük büyük bir facia olurdu . " derin bir nefes verdi . Michele bu gerginliğini fark etmiş olacak ki kadının elini tuttu ve gülümsedi.

Bu süreçte Zeynep ve o iyi anlaşmaya başlamıştı . Michele ısrar etmiyor , o ise daha yakın davranıyordu adama .

" Sakin ol Zey ! Bu harika Netflix demek dünya demek ! " Dedi adam seviçle.

Zeynep , adamı baştan aşağı süzerek baktı ne yakışıklı ne göz alıcı olmuştu.

" Hadi dostlarım gala alanına geçiyoruz !
Yukarı katta ! "Dedi Tom .

Tom ' u çok sevmişti Zey yakın dost olmuştu ikili neredeyse tüm ekip Zeynep ile iyi anlaşıyordu oranın neşesi olmuştu.
Zaman ne çabuk geçmişti .

Filmi  ilk kez izlemek için tüm ekip koltuklara oturmuştu ve heyecanla filmi izlediler. Daha sonra
Ekip gala alanına alkışlar ile gelmiş ve sıraya dizilmişti .
Zeynep kalabalık ve kameraları görünce heyecanı daha da arttı .

Zeynep , Michele ' ye gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep , Michele ' ye gülümsedi . Michele ise yan tarafında bulunan bir oyuncu ile konuşuyordu. Zeynep , kendi ile de gurur duyuyordu o başarmıştı. Oyunculuk yapmıştı ilk defa bir konuda babasının zoru olmadan bir adım atmıştı. Ama aklı hala evdeydi , gala çıkışı ilk iş onları aramak olacaktı .

" Röportaj için lütfen Michele  , Zey gelir misiniz ? "dedi bir muhabir mikrofonu uzattı ikiliye.

Heyecanları yüzlerinden okunsa bile gayet sakin bir tavır içindeydiler.

" Evet merhaba Michele ve zey ! Bize biraz karakterlerinizdwn bahsetmeniz mümkün mü ? Bu arada İngilizcem biraz kötü özür dilerim ! "

İkili güldü , " ah hiç sorun değil bu ! Biz sizi anlıyoruz lütfen devam edin . " diye karşılık verdi Zey muhabir kadına.

" Benim karakterim biraz agresif , istediğini anında elde eden bir adam !  Devamını izleyip görün bu kadar yeterli dedi Michele gülerek.

" Peki siz gerçek hayatınızda istediğinizi elde edebiliyor musunuz ? " diye sordu muhabir adama.

İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin