MİCHELE ' DEN ANLATIM
Şuan odamda çocuklarımı uyutmaya çalışıyordum . Marcus uyumakta direniyordu , Brando çoktan uyumuştu . Bu iki oğlum için Tanrı ' ya sonsuza kadar minnettar olacağım.
Marcus ' un saçlarını okşayarak ona ninni söyledim . Tanrım , hala uyumuyordu bu çocuk ... Ona sıkıca sarıldım , elini tutup öptüm ve kokladım . Oğullarımı deli etmeyi seviyorum . Parmağımla oğlumun burnunu sıktım , yanaklarımı ısırdım ve bu sefer yanaklarını da sıktım.
Onlara her baktığımda kendimden bir parça görüyorum. Özel ve asla değişmeyecek o parça ... İnanamadım , kendimden bir parça , bir yaratık dünyaya geliyor ve bu senin sayende oluyor . Eski karım hamile olduğunu söylediğinde o Lübnan ' da ben ise buradaydım . O nu haberi verdiğinde kafam karıştı , ne yapsam bilemiyordum. Korkuyordum , ama sonra o geldi onu kollarımın arasına aldım , öptüm ...
Sonra eski karım 2017 ' de bir kez daha hamile olduğunu söylediğinde şaşkındım , ama artık bu hissin harika bir şey olduğunu biliyordum . Bu hayatta onlar ve kendim için varım.
Hangisi bana benziyor ? diye sorduğumda ben ikisini de benzetiyorum . Bence ikisi de bana benziyor . Eski karım ile iki çocuk dünyaya getirdik ...Bu düşünceler eşliğinde oğlumu uyuturken telefonumun ekranı yanıp sönüyordu , eğilip yan taraftan aldım.
ekrana gelen bildirim ile güldüm.Baby girl : Uyudun mu ? Sana bir fotoğraf göndereyim de uykun kaçsın.
Baby girl : Özledim
Baby girl : Kollarında uyumak istiyorum.
Baby girl :
Baby girl : Ben sıkıldım ve filmimizi izlemeye karar verdim . Ve şuan modumdayım . Filmi izleyip biraz keyif yapacağım 💦
( Bunlar çok uzun İtalyanca ' ya çevirmeye üşendim . Ama şuan İtalyanca konuşuyorlar . Biliyorum kafa karıştırıcı ama olsun dfghk )
Marcus , sadece birkaç harfleri biliyordu. O yüzden onun yanında rahatça mesaj yazabiliyordum.
Marcus okumaya çalışıyordu . " io... İo ( ben , ben ) Şuan o kadar tatlıydı ki güldüm ve yanağını sıktım bir fotoğrafımızı çekip , Zey ' e attım.
Michele :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...