14 . Bölüm +16

28.3K 272 9
                                    

Michele ' den anlatım

Bugün settin ilk günüydü . Karavan ' da her zaman ki hazırlıklarımız yapılacaktı
sıramı bekliyordum . Elimde üzüm tabağı , yan tarafımda enerji içeceği.

Enerji içeceğimi içtiğim sırada kapıdan
o girdi . Ah Tanrım bu kadının güzelliği
Kısa boylu kadınlardan ve beyaz tenli kadınlardan değil de daha çok esmer ve uzun boylu kadınlar dikkatimi çeker genelde ama o tüm kadınları solluyordu şuan da .

İçeceğimi püskürtttüm . " Zey , bu kadar seksi olman , kalp sağlığım için berbat bir şey ! "

Güldü ve tabağımdan bir tane üzüm aldı ve kuaförün gösterdiği koltuğa oturdu.
Aslında bilerek hazırlığımı sona almak istemiştim . Çünkü onu izleme fırsatını kaçırmak istemiyorum.

Yaklaşık 15 dakika içinde beni de yan koltuğa almışlardı , bu kadın makyajsız da harikaydı . Tabiki makyajsız kadın ama zaten makyajsız kadında bile makyaj oluyor fondöten mesela.
Biz erkekler kandırılan tarafız .

Yönetmen asistanı geldi ve bizi set alanına götürdü . Yanımda yürüdüğü süre zarfında onu izledim manken gibi kızın bu zamana kadar fark edilmeyişi üzücü .

" Evet arkadaşlar , hoşgeldiniz ! Bugün ilk gün mağazada bir çekim yapacağız.
Aslında burada değil malikanedeydi çekim ama bir aksaklık yaşandı . Herkes hazırsa 3 2 1 Ciak  ! Action ! " dedi yönetmen.

Mağazada beraber kıyafet seçeceğimiz bir bölümdü .

Zey , kabinde sütyen  ve çamaşır denerken bir anda içeri dalmam gerekiyordu.

-Çekim sahnesi -

( Bu kısımları değiştireceğim biraz ! )

" Napıyorsun piç heriif ! Çabuk çık dışarı  çabuk ! "

" Üzerinde nasıl durduğunu görmeye hakkım var ! " dedim bağırarak.

Kolumu ittirdiği sırada onu sertçe duvara ittim ve parmaklarımı teninde gezirdim . Şuan rolden çıkmamak için zor tutuyordum kendimi . Kalbinin sesi ta buraya kadar geliyordu . Göğsü inip , kalkıyordu derin nefesler veriyordu.

" Çek ellerini piç ! Bırak beni  ! "

Onun boğazını çok sert olmayacak şekilde tuttum ve sinirle baktım.
Parmaklarımı külodunun içine sokup ,vajinasının üzerinde gezdirdim .
Klitorisinin üzerinde dolandı parmaklarım ardından ellerimi çektiö

" Kestik ! "  dedi yöntem yardımcısı Jef

Hemen Zey ' e sarıldım ve Az önce sertçe tuttığum saçlarından öptüm . " Biraz sakinleş , kalbin yerinden çıkacak ! " dedim fısıldayarak.

" Sana söylemesi kolay tabi ! "

Güldüm ve Jef ' e " Neden ? Bir sorun mu oldu ? " diye sordum.

Yönetmen Tomas yanıma gelip sırtımı
Sıvazladı  " Harika gidiyor kardeşim tıpkı gerçek gibi oynuyorsunuz . Oynadığınız rol kameraya efsane yansıyor ! "

Zey ' e bakarak güldüm. " Hadi devam edelim . 3 2 1 ! "

_Çekim anı _

Telefonla konuştuğum sırada arkamı döndüğümde o çoktan gitmişti.

"Çok fazla ızaklaşamaz  ! " dedim kapıdan çıkan korumalarıma.

Biraz yürüdükten sonra koştuğunu gördüm . İlerde birilerinden yardım istiyordu . Sessizce arkasında bekledim.

" Konuşun ! Neden susuyorsunuz bana yardım edin kayboldum diyorum seni !"

" Are you lost baby girl ? " dedim ve şaşkınlık ile arkasını döndü.

" Sen sen ? Bu nasıl olur ? "

" Bazen kaderine razı olman gerekir . Sen artık bundan sonra benimsin küçük kız.
Sadece benim , buradaki herkes beni tanır ve bilir ki sen benimsin ! "

" Kaderimizi bazen değiştirebiliriz . "

" Bunun için geç kaldın çünkü buradaki herkesin telefonuna senin resmini ve benim olduğunun kaçmana yardım edeni de güzel bir cezanın beklediği mesajı ulaştı bile çoktan ! "

Onu sırtıma almak için hamle yaptığım sırada kendi önden yürüdü .

Onu sırtıma almak için hamle yaptığım sırada kendi önden yürüdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Michele ' den anlatım Normal hayat

" Kestik ! Harika işti dostlar bugünlük bu kadar. Sizi yormak istemem ! "  sesini duyar duymaz derin bir nefes aldım.

Zey ' e baktığım sırada kaldırma oturmuş ayağını ovuşturarak söyleniyordu .
Hemen yanına gittim.

Ayakkabısını çıkarıp , ayağına baktım
Ayakkabısı  yüzünden ayağı yara olmuştu.

Ayağına dokunduğum sırada hemen çekti ayağını  ve kalkmak için bir hamle yaptı.

Ondan hızlı davranıp , onu sırtıma aldım ayakkabısını da elime .

" Bırak beni ! Çekim bitti rolden çıkamadın galiba  ! " dedi sinirle.

" Lütfen kulağımın dibinde yüksek ses ile konuşma sağır olmak istemiyorum . Sus ve uslu dur . "

Köstüm görevlisinin adını hatırlamıyorum bu yüzden " dostum yarın kıyafetleri sana teslim ederim şuan gitmem gerekiyor ! " Dedim.

" Sorun yok Michele ! "

Ona el sallıyıp , otele doğru yürüdüm .
Yolda giderken çoğu insan önce bana sonrada kucağımdaki kadına bakıyordu.

Onlara gülümsedim , tabiki hemen telefonlarına sarıldılar video yada fotoğraf için .

" Michele seni seviyorum ! " diye bağırdı bir kız.

" Bende seni seviyorum ! " diye karşılık verdim

Ardından bir topluluk oluştu önümde
Fotoğraf çekinmek tanışmak isteyen.

" Üzgünüm şuan fotoğraf çekinmek için müsait değilim . Başka zaman hatta sete gelin tanışırız ! " deyip uzaklaştım.











İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin