35. Bölüm

1.2K 24 0
                                    

Doğurmuştum nihayet. Bi daha hamile kalmak mı tövbe ettim. Michele yanımda oturmuş piyano çalarken ben de süt sağıyorum bebeğimiz için. Son bölümlerini çekmiştik 365 dni' nın . Hamile halimle zor olmuştu . Allah'tan ilk aylarda çekip halletmiştik göbek yokken.

" aşkım yeter başım ağrıdı." uyarımın ardından canlı yayını kapatıp ve piyanoya son verip bana beni bi sal bakışları atıyordu. O bayılıyordu müziğe, sanata... Ben ise ah benden uzak olsun.

" Milyonlarca takipçim var ama ben eski zamanlarımızı özledim . Az insan vardı." sesi özlem doluydu. Şöhret kocamı biraz yormuştu. 32 yaşında kocamın saçlarına ak düşmüştü.

Sarılmak için kolumu ona uzattığımda kafasını göğsüme koydu . Ve acıyla ikimizde inledik..
" ah bu ne ? "

" süt sağma cihazı . Ah göğsümü acıttın ya ! "

" benim de kafam . "

Bana tekrar sarılıp dudaklrıma uzun bir öpücük bıraktı. " O çok tatlı . Teni benim gibi esmer. Gözleri senin gibi. Ah bu felaket bir bebek."

"  E tabi 20 yıl sonrasının mankenini yaptık."

" Aslında ! Bir tane daha ."

" Doğurdum ve sadece 7 ay  geçti. A üzgünüm kapalıyıZ."

" evet bu sadecce benim fikrim. Seni anlıyorum.
Senin bedenin ve senin kararın . Bu karar en çok senin." dediği anda dudaklarına yapıştım.
Bu tarz koonuşmaarına baylıyordum. Sağlıklı bir ilişki yaşıyorduk . Bu harşka bir duyguydu.

Tek hamlede kucağına oturmuştum. Bu penisini hissetmek her zaman harikaydı.
Yavasça sürtündüm üzerinde.  " Sanırım biraz eğlence istiyorsun ? "

" Evet   ama bebrğimizin beslenme saati geliyor. Onu uyandırmamız gerek  . "

" Çok uzun süreceğini sanmam . Zaten baksana halime! " dedi kulağıma fısıldayarak. Bir yandan da boynuma ufak öpücükler konduruyordu. Kafamı yana yatırdım. Tam devam edecekken evet kapı çaldı.

" Açma lütfen devam edelim.."

" Olmaz ! " onu ittirerek kapıyı açtığımda Rouba ve çocuklar gelmişti. Yanlış iliklenen gömleğiyle arkamda beliren Miki ' ye baktım. Rouba anlamış olacak ki bıyık altından imali bir gülüş attı ikimize de. Uzun boylu olması ve uzun bacaklarına hayranlıkla bakarken onlar da içeri geçiyordu. Kısa boyum vardı. Ve kendimi seksi bulumuyordum. Ta ki şu filme kadar... Filmde istediğimde ne kadar da seksi olabileceğimi görmek bana cesaret ve özgüven vermişti.
Bu düşüncelerden sıyrılıp yanlarına geçtim.

" Papii ! Seni çok özledim. " dedi Marcus . Büyüyorlardı ... Biri dokuz diğeri altı yaşındaydı.
" Ben Anna' yı özledim " diyerek boynuma atlayan Brandoya sıkıca sarıldım. Saçlarını okşayıp öptüm. O da yanağıma sayısız öpücükler kondurdu .

" Oğlum ! Ben de sizi çok özledim . İncir bahçesine gidip incir toplayalım bunu  özlediğinize eminim."

" Hayır ben Anna ve kardeşimi özledim." diyerek bana tekrar sarılan Brando' ya gülerek baktım. Ne tatlı bir çocuktu .

" Yine yanlış   bir zamanda geldik sanırım. Belki de gelmeden 3 saat önce falan da haber vermem gerek. Üzgunum meşgul olacağınızı düşünmedim." Rouba bunu söylerken yüzünde alayla karışık bir ifade vardı.

" Ah evet iyi olur ! " dedim Miki'ye bakarak.

" Benim gitmem gerek çocuklar . Annenize bir öpücük verin. Gdiyoruuumm ! " Ayaklanmasıylaa sükrettiim. Çocuklar ona sarılıp el salladı .  Miki de ona kapıya kadar eşlik etti.  Brando ve Marcus babasının aldığı hediyelere bakarken Miki yanıma gelip " Akşam devam etsek ? Ben bir lavaboya gideyim. Ah bu kötü oldu ."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İTALYAN TASARIMCI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin