Zeynep , Ezgi ' nin kollarından kurtulup , kendini tekrar ön tarafa doğru attı.
Ezgi " kızım sabaha pişman olacaksın ! Dur sana heyy ! "
Zeynep , eliyle ağzını kapatarak , sus işaret etti.
"do you know ? " dedi , dudaklarını yalayarak , sözlerine devam etti.
Gözleri ile adamı resmen taciz ediyordu.
" I've never had sex with anyone before ! "
( Daha önce kimseyle sevişmedim )Ellerini , adamın sakallarında gezdirdi.
Sözlerine devam etti ." But , But I can make love to you, I even want it so provocative, I'm losing myself looking at you ! "
( Ama seninle sevişebilirim, kışkırtıcısın , seni istiyorum, sana bakarken kendimi kaybediyorum ! ) dedi kadın gözleri adamın kehribar rengi gözlerine bakarken şehvet ile dolup , taşarken.
Ezgi , " sus Zeynep sus ! Yarın rezil olacaksın suuus ! " dedi .
Ezgi , hayretle baktı genç kadına.
Yoksa bu adama cidden aşık mı olmuştu ?Adam , genç kızın bu haline şaşkınlık ile bakıyordu. Oysa okulda ne kadar sakin uslu bir kız gibi duruyordu.
Resmen içinden bir canavar çıkmıştı.
" heyy answer? but of course you celebrities prefer models ! "
( heyy cevap ver ? ama tabi siz ünlüler mankenleri tercih edersiniz ! )
Adam en sonunda , kadına dönerek konuştu.
" Don't say things you'll regret little girl ! "
( Pişman olacağın şeyler söyleme küçük kız ! )Kadın , dil çıkararak önüne döndü.
Küçük bir çocuk gibi küsmüştü adama." Bastard !!! " ( Piç ! )
Adam kahkaha atarak baktı , yan tarafında duran kadına.
Yarınki halini merak ediyordu genç kadının.
Ezgi , " we came, here is , thank you Mister michelle ! "
( Geldik , işte burası ! Teşekkürler bay Michelle )Ezgi , sarhoş kadını taşımakta zorlanıyordu. Kapıyı hem açmak hem de kadını tutmak oldukça zordu.
Kadını yavaşça kenara oturttu. Zeynep sızmıştı.
Michelle , arabadan indi. Yanlarına geldi ve genç kadını bir çırpıda kucağına aldı.
" you open the door, i carry it up ! " dedi Ezgi ' ye .
( sen kapıyı aç , ben onu yukarı taşırım ! )
Ezgi , bir anda yanında görünce adamı korkmuştu . Daha sonra kafasını tamam der gibi salladı.
Asansörde gözlerini yavaşça açtı Zeynep.
Olanları anlamaya çalıştı . Ve gözleri bir anda Michelle ' e kaydı ." put me down ! " diye bağırarak adamın göğsüne vurdu. Daha sonra tekrar sızdı genç kadın.
( İndir beni ! )
Michelle ve Ezgi kadının bu haline kahkaha atarak güldüler.
***
Ezgi , kapıyı açtı , ve Michelle ' e odayı tarif etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
أدب نسائي( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...