Bu Kitap filmden uyarlama olduğu için farklı bir boyuta geçiyor. 2. Partı yayınlandığında buraya da yansıyacak
Şimdilik böyle devam edecek. Biliyorum klâsik sıktı artık bu tarz hikayeler ama olsun znxnxx . ZortHer ihtimale karşı test yapmak istemiştim . Birkaç gündür kendimi iyi hissetmiyorum. Hamile olacağımı düşünmüyorum. Çünkü korunuyoruz .
Ama çok yorgunum , başım dönüyor.
Testi kenara bırakıp , sonucu beklemeye başladım. Çift çizgi olmaz ya olmaz.
Ah hadi ama hadii . Evli bile değiliz , ben ne yapıyorum ? Ben ne yaptım ?Çift çizgiyi görmem ile şok geçirmem bir oldu. Michele ' nin yanına mutluluk ile koştum. Endişem vardı evet ama o bir hediye bize verilen güzel bir hediye.
Koltuğa atladım. Elimde test. " Direk söyleceğim bunu sana süslü bir gösteri şeklinde söylemek isterdim ama ilk defa olmayacaksın."" Ne ilk defa olmayacağım ? "
" Baba ! "
Kaşları çatıldı . Endişe ile dudaklarımı kemirmeye başladım . " Ne ? "
" Baba oluyorsun ! Ben ... Ben hamileyim işte."
" Bu olamaz . Biliyorsun korunuyoruz. Buna hazır değiliz. Filmin ikinci partı çekilecek. Ve en önemlisi ben üçüncü kez baba olmak istemiyorum."
Gözlerimden akan yaşla baktım sevdiğim adama. Bana sevgi ile bakan gözleri şimdi suçluymuşum gibi bakıyor. " Bu çocuğu ben tek başıma yapmadım. Beni siktin ve şimdi benimle evlenmek istemiyor ve hatta benden bu çocuğu aldırmam konusunda konuşuyorsun ."
" Anna seni seviyorum. Sadece bu bebeğimi istemiyorum. İstememek en doğal hakkım."
Elleri saçıma gideceği sırada ittim. " the love you gave me was a lie.(bana verdiğin aşk yalandı)
" Hayır yalan değil. Seni sevdim , seviyorum."
" Neden suçlu bakıyorsun. Bu çocuğu tek başıma yapmışım gibi. Olanların suçlusu benmişim gibi."
" Bak çocuk olduğunda evlenmekte gerekli olacak. Ben ikinci kez ne evlenmek ne baba olmak istemiyorum . Anna lütfen anla beni. "
Elini karnıma koydu." Üzgünüm ufaklık."
" Bu çocuğu aldırmam ben. Ne sanıyordun ? Beni istediğin kadar sikeceksin ? Ve bir gün hamile kalacağım sonra aldırıp hayatıma devam mı edeceğim ? Beni burada siktiğin kadınlar ile karıştırdın galiba ? Sen resmen evlenmek istemiyorum. Takılmak istiyorum diyorsun.Sen beni yarı yolda bıraktın. Yalancısın sen. Bana verdiğin sevgi hep yalanmış. Sevgin bu kadarmış işte . Sevgi de denirse tabi. Ya resmen hayatımı siktin ! Nasıl inandım ben sana.
Salağım ben . "" Pardon ama ben sadece sikip sonra kenara atacağın bir kadın değilim. Bu söylediklerinden sonra burada yanında durmayacağız. "
Testi kafasına doğru fırlattım.
Ayağa kalkıp merdivenlere doğru koştum. Odaya girer girmez , kenarda duran valizimi açtım. Gözyaşlarım yüzünden etrafı bulanık görüyorum.
Karnımı okşadım . " Güzel bebeğim , ben seni bırakmayacağım. Baban olacak adam bir şerefsiz çıktı. "Kıyafetleri içine tıkıştırıyordum ki elimi sıkıca tuttu. " Bırak beni ."
" Hayır ! "Kendine çekip öptü. Onu hızlıca itip , dudaklarımı sildim. Ve iğrenerek baktım." Sakın bir daha bana yaklaşma."
" Seni seviyorum Anna ."
" Lütfen başka bir yalan bul. Çünkü bu hiç inandırıcı değil."
Hızlıca odadan çıktım . Merdivenden inip kapıya doğru ilerledim. Kapıya sertçe kapatıp çıktım. Koşarak peşimden gelen adama son kez baktım. Sevdiğini bırakıp ayrılmak ne zormuş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...