- + 18 detaylar var rahatsız olacak okumasın.
Vicdana gelmiş gibi üzerime titremeye başlamıştı. Akşam olmuştu .koşturmaca ile Dünden beri ayağa kalktığım an nereye gidiyorsun ? Bekle yardım edeyim ? Takviyelerini aldın mı ? Bu bebek için zararlı başıma doktor kesildi. Bugün ekibe açıklayacağız. Nasıl bir Micheleteknik sorunsa hala çözülemedi . Şuan bana meyve tabağı hazırlamak için mutfağa gitti. Marcus ve Brando babaanlerinde kalacaklarmış oraya kuzenleri falan gelmiş . Yanlış hatırlamıyorsam üç yada dört ablası vardı Michele ' nın.
Oturduğum yerde sıkılmaya başladım bu ne. Keşke söylemeseydim doğurunca söyleseydim baba olacağını kafam rahat ederdi . Dünden beri pervane oldu . Valla ben sıkıldım o sıkılmadı. Elinde tabak ve ağzında gül ile bana doğru yaklaşıyordu.
Yanıma oturdu . Yüzünü bana döndü ve gülü dudağından alacağı sırada acıyla inledi. " Ayya ! " ( İtalyanların acıyı telaffuz etme şeklidir. ) Dudağına gülün dikeni batmıştı." la spina affondò ! " ( Diken battı ! ) diye söylendi ardından tam anlayamadığım şekilde İtalyanca küfürler savurdu . Alt tarafı diken battı.
Elimi dikenin kanattığı dudağına götürüp okşadım . Sonra parmaklarım sakallarında gezindi . Ayaklarını uzatıp sırtını koltuğun kenarına dayadı ve beni kucağına çekti. Karnımı açtı . Soğuk elleri karnımda dolandı . Ardından elimi tutup öptü sonra Ellerimizi birleştirip karnıma koydu. " abbiamo un figlio o Figlia qui è fantastico ! " (burada bir oğlumuz veya kızımız var harika.)
Çenesini okşayıp öptüm. " Non sarai padre per la prima volta. Perché c'è così tanta eccitazione in te? " (İlk kez baba olmayacaksın. Neden sende bu kadar heyecan var?)
Kaşları çatıldı . "sì, ma questo bambino è nel tuo grembo! "(evet ama bu bebek senin karnında.)
Birkaç kere nefes aldım . Ay bu ne ağır koku midemi alt üst etti resmen ıy. Burnumu tutup konuşmaya başladım.
" qualcosa puzza" ( bir şey kokuyor! ) dedim iğrenerek.Etrafı kokladı ardından kendi koltukaltını ve üstünü kokladı . O her gün duş alıyordu bunu biliyordum ama kokuyordu işte ." Amore mio, tu puzzi, ho un mal di stomaco. il tuo profumo ha un odore disgustoso, per favore cambiati i vestiti " (Aşkım, kokuyorsun, midem ağrıyor. parfümün iğrenç kokuyor lütfen kıyafetlerini değiştir)
Anlamaya çalışan şaşkın bir surat ifadesi ile bana bakıyordu. Biliyorum bu parfümüne eskiden bayılırdım artık kokusu ağır gelmeye başladı. " Okey ! ma tu verrai con me)" ( tamam ama sen de benimle geleceksin)deyip beni kucağına aldı ve yatak odasına kadar burnumu tuta tuta gittim. Ve tabi meyve twbağı da bizimle geliyor.
Beni yatağa yavaşça bıraktı ve tişörtünü bir çırpıda çıkarıp yanaştı." Ben duşa gireceğim sen de burada uslu bir kız ol ve otur."
Bu ızdıraptan tek kurtuluş yolu onu ayartmak . İçim dışım meyve oldu yahu.
Elimi ensesinde gezdirdim ve konuşmaya başladım. " Bende gelebilir miyim ? "Yutkundu . Hadi hadi buna kayıtsız kalamazdı . Ensesini kaşıdı ve pes eder gibi bir hava ile onayladı. Onlar gelirken birkaç kıyafet getirmişti bavulde üçünün de kıyafetleri vardı . Eğildi ve havlusunu aldı. Odadan çıkıp banyoya girdi .O gidiyor bende peşinden geliyordum.
" Yavaş yürü ! " diye uyardı. " Hızlı yürürsem bebek düşecek mi ? Abartma ama ay bayılacağım .Ne zaman nefes alıp vermem gerektiğini de söylecek misin ?"
Güldü , ben gayet ciddiyim. Şu hamilelik hormonu mu ne ? Beni bir garip etti . En ufak şeye tahammül edemiyorum. Zaten yorgunluk desen hatsafada . Üşeniyordum önceden bir de hamile olunca daha da arttı. Ya bir de bir gün içim cinsel istekle dolup taşarken diğer gün hiç istemiyorum değişik bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN TASARIMCI +18
ChickLit( YETİŞKİN İÇERİK - CİNSELLİK VE KÜFÜR BARINDIRIR ! ) Michele Morrone ' nın gerçek hayatını anlatmaktadır. .Bu kitapta 365 dni karakterlerinin filme dahil oluşunu kendi kafama göre uyarladım. Yani AA 365 dni falan yazma yorumlara __________________...