26.

355 27 0
                                    

Az ajtóban Mick, Arthur, Marcus (Armstrong), Callum (Ilott) és Pierre álltak.
 
-Na végre srácok. Hol késtetek ennyit?? – mérgelődött Charles
-Bocsi – nevettek a fiúk – Szia Camillaaa – öleltek meg egyesével
-Na Cam, ma ők is jönnek velünk. Kibéreltük a Hungaroringet.
-Komolyan? – pattantam fel örömömben
-Igeen – mosolygott rám
 
Gyorsan megreggeliztünk majd elindultunk a magánrepülőhöz ami már a reptéren várt minket. A csomagjainkat felpakoltuk a gépre majd jöhetett egy hosszú utazást. Bár velük nem volt unalmas annyira, hisz mind nagyon vicces kedvükbe voltak.
 
-Na, itt lesz a szállásunk. Szóval gyorsan pakoljunk ki és megjünk a pályára. – jelentette ki Charles, mi pedig igy is tettünk
 
A pályán már ott vártak minket a különböző sportautók, szépem egymás mellett. Felvettük az overálunk és meg is kerestük a saját kis kocsinkat.
 
-Elsőnek te vezetsz! – jelentette ki Charles
-Mii? Most csak szórakozol?
-Nem – majd ezzel a lendülettel beült az anyósülésre
 
Szuper.
Tehát elfoglaltam helyem a kormány mögött és fejemre húztam a sisakom. Becsatoltam magam majd elindítottam a kocsit. A többiek is így tettek. Kihajtottunk a boxból és tettünk pár felvezető kört hogy ne legyenek hidegek a gumijaink. Majd mikor már úgy éreztem rendben vannak a gázra léptem.
Az első kanyart sikeresen bevettem, ezért Charles meg is dícsért. Majd ugyan így ment az összes többinél.
 
-Kezdek megint bízni magamba – jelentettem ki
-Ennek örülök. Én is benned – simogatott meg
 
Ebben a pillanatban a boxból kihajtó Mick aki nem látta hogy épp jövök, bevágott elém. Én autómatikusan a fékre leptem és mire sikerült megállítanom a kocsit szine már csak centik választottak el attól, hogy a két autó ne találkozzon.
 
-Na..ez közel volt..renedesen megfagyott benne a vér – kapkodta a levegőt Charles
-Hát igen – kaptam le a sisakot majd odamentem Mick kocsijához
-Wow..sajnalom – még mindig a sokk hatása alatt volt
-Semmi gond. Nem figyeltél?
-Hát nem is tudom..amikor néztem még nem volt senki aztán hirtelen ott voltatok.
-Semmi gond Mick – megöleltem majd vissza ültünk a kocsiba
 
Mick inkább elsőnek egy lassabb felvezető kört ment majd lassan kezdett el gyorsulni. Mi pedig folytattuk ott, ahol abba hagytuk.
Ezzel ment el az egész napunk. Utána pedig vissza mentünk a szállodába. Másnap reggel pedig repültünk vissza Monacoba.
 
-Na de ezzel még nincs vége – mosolygott a repülőről leszállva Charles

A couple of LegendsWhere stories live. Discover now