Ciao tutti. Ismét itt vagyok egy nagyobb kihagyás után. Sajnálom. Eléggé kevés időm volt mostanában. De amit tudom hozom a következő részt.☺❤
Hirtelen felugrottam és elkezdtem kapkodni a levegőt. Itthon vagyok, itthon a saját kis agyamban. Hallottam Charlest ahogy beszélget a nézőkkel. Mar nincs semmi baj...csak egy rossza alom volt...
Jobbnak láttam hogy oda megyek hozzá, nem szeretnék egyedül itt ülni. Tehát elindultam a szoba felé majd benyitottam.
Charles felém kapta a fejét. Nem értette mit keresek, amikor azt mondtam hogy inkább alszom. Mutattam neki hogy majd elmagyarázom. Leültem úgy hogy ne látszódjak illetve ne is szólaltam meg. A fülemben újból és újból a rádió beszélgetés ment....kiráz tőle a hideg. Charles mit sem sejtve folytatta a játékot barátaival. Megnyugtató érzés volt, hogy itt ülhetek mellette. Majd egy fél óra mulva be is fejezte az élő közvetítést. Amint végzett felém fordult és faggatózni kezdett.
-Mi a baj Camilla? Látom hogy valami nincs rendben. Mi történt? Hangos voltam? – bombázott kérdéseivel
-wow Charles...nyugi cssk rosszat álmodtam. Semmi komoly.
-Ajj majd, féltél? – vágott hozzá cuki fejet – Majd én megvédeleeek – bújt oda hozzám
-Tudom én azt, ezért vártalak meg – kuncogtam
-Na akkor most is várj meg, feküdj le az ágyba és sietek vissza hozzád – majd elindult zuhanyozni
Addig én lefeküdtem és azon gondolkodtam miért álmodtam ezt. Mindennek oka van, az álmainknak meg jelentése. Azonnal a balesetem ugrott be. Azért egy ilyet nehéz feldolgozni. De nem hinném hogy még álmaimban is üldözni ez. Gondolataimba mélyedve fel se tűnt hogy Charles már végezett és rohanva közelít az ágy felé.
-Megjöttem hercegnőm – huppant le mellém az ágyba – Remélem már vártál
-mindennél jobban – adtam egy csókot
-És elmondod mit álmodtál?
-Ahaa... – a mellkasára tette a fejem majd elkezdtem – Hát röviden annyi hogy a teszteken voltunk és akkor elment a rádió, nem hallottam semmit és puff a falban voltam.
-Ajj Cam – puszilt a hajamba – Ettől nem kell félned, nem hagyom hogy bármi bajod essen. Ettől ne félj.
-Szeretlek – fordultam felé
-Aww én is – mosolygott
Jól esett ez a kis beszélgetés, mégha a valós problémám nem szűnt meg tőle és csak megnyugtatott. Minden esetre az álmom elérése érdekében le kell küzdenem a félelemem. Szóval holnap el akarok menni gokatozni. Illetve jó lenne ha ki tudnák bérelni egy F1 pályát és elvinni az egyik Ferrarink oda.
Reggel Charles korábban kelt fel, ezt onnan tudom megállapítani hogy jó illat van. Tehát ügyeskedett valamit a fiú. Illetve a vállamon feküdt és közbe keltegetett.
-Hahoo, itt az idő felkelni. A hasadra süt a nap – mosolygott rám
-Uhumm ha fel kelt volna már.. – utaltam a napra ami még korán sem világította be a szobát
-Na akkor ezt nézd – majd ezzel a lendülettel felált és elhúzta a függönyt és egy felhő mögül előbujt a nap
-Oké, így már minden más – nevettem
Kiballagtam a konyhába egy egy nagy tál palacsintával találtam szembe magam. Volt hozzá tejszínhab, eper, nutella és hasonló finomságok.
-Ezt te csináltad? – kérdeztem miközben nekiálltam elkészíteni az első palacsintát
-Igen – bólintott küszkén
Ő is csatlakozott hozzám majd valaki csöngetett. Charles pedig kifutott hogy kinyissa neki az ajtót.
VOUS LISEZ
A couple of Legends
FanfictionEz a történet Camilla Russo életéről szól aki be szeretné írni magát a Forma 1 történetébe azzal hogy a világ első női Világ Bajnoka lesz. Ezzel gyerekkori álmát váltaná valóra.