Calmilla már kb 1 órája bent volt. Mi meg csendben ültünk.
-Hmm..nem rég még találkozni hívott...nem is tudom mit akart... – kezdtett el könnyezni Mick
-Én tudom... – vártam egy picit – Tudod Camilla most is szeret téged, és bocsánatot akart kérni
-Tényleg? – nézett rám
-Igen..Ezek után még kicsit beszélgettünk, majd 2 óra után vissza hozták Camillát. Most egy hölgy orvos jött oda.
-Jó estét, önök Camilla Russo hozzátartozói?
-Igen.. én a párja vagyok, ő pedig egy barátja – álltam fel Mickkel
-Camilla állapota a jelenleg sem jó. Most be kell valljam hogy nem vagyunk benne biztosak hogy felépül. Az állapota szörnyű. De azt tudniuk kell, hogy minden percben az élezéért küzd, és nem hinném hogy profi sportolóként csak úgy feladná. Tehát reméljük a legjobbakat.
-És még mindig nem látogatható?
-Bemehetnek, de ne keltsék fel. Ha esetleg felébredni...amit kétlek...akkor szóljanak. De legyenek csemdben, minden esetre egy nővér itt marad magukkal bármi baj lenne.
-Rendben köszönjük.Kinyitotta a nővér az ajtó t majd besétáltunk és beültünk. Megírtam Mattianak hogy mi történt ő meg azt mondta ide jön. Persze én nem akarom az útját állni.
Csendben ültünk és néztük, ahogy fekszik az ágyon. Mikor elkezdett remegni. És kinyitotta a szemét, majd körbe nézett.-Szolok a doktornőnek. – ment ki az ápoló
Kis idő múlva vissza jött az orvossal. Aki azonnal el kezdte vizsgálni.
-Rendben, minden rendben van vele. De nincs észnél, még az aktató hatása alatt van.
-És miért remeg ennyire? – kérdezte Mick
-Az altató mellékhatása.
-Hmm...
Kiment az orvos és Camilla beszédre nyitotta száját, ám hang nem jött ki azon. Mi csak kétségbe esve nézelődtünk. Majd Camilla becsukta a száját és elaludta, ahogy később mi is.
Reggel megint valami sürgésre keltünk.-Mi történt? – pánikoltam be
-Camilla kómában van – mondta Mattia aki idő közben megérkezett
-De este még... – fagyott le Mick
-Az este volt... – mondta az ápolóMattia kihívott minket.
-Charles..te vagy a Ferrari egytelen esélye, tény és való hogy szereztünk átmenetileg pilótát, de rád szükségem van. Ebben az esetben még talán csak Mick tudna maradni Camillával.
-Én maradni akarok. – mondta Mick
-A csapatod gondolta hogy ezt mondod. De ők sem engedtek el téged sokáig, neked is versenyzened kell. Te még egy napot maradhatsz.
-Rendben – bólogatott
-Na gyere Charles, pakoljunk és menjünk. Haza kell vinnünk Camilla cuccát is
-Pillanat – futottam vissza Mickhez – Majd írj hogy ki van
-Oké – öleltük meg egymást majd elmentem Mattiaval
YOU ARE READING
A couple of Legends
FanfictionEz a történet Camilla Russo életéről szól aki be szeretné írni magát a Forma 1 történetébe azzal hogy a világ első női Világ Bajnoka lesz. Ezzel gyerekkori álmát váltaná valóra.