29.

588 23 2
                                    

Már 3 hónapja együtt vagyunk Mickkel, a szakitás pedig kb 6 hónapja volt. Már az F1 szezon kellős közepén vagyunk és nagyon úgy néz ki hogy en vagyok a legesélyesebb a világbajnoki cím megszerzésére. A sajtó annyira nem is kapta e a szakításunk, aminek nagyon örültünk.
Charles is egy boldog párkapcsolatban él. Ismerem Charlotteot, sokat beszéltünk. Nagyon kedves, cuki lány pont olyat, amelyet Charles megérdemelt.
Charles és köztem nincs harag a mai napig. Legjobba barátként tekintünk a másikra és nagyon örülünk higy mind a ketten boldogok vagyunk.
Adrienn az óta más a Forma 1et erősíti. Ez az első éve, de már most megszorongatta a közép mezőnyt. Egy nap nagy versenyző lesz belőle, már most látszik hogy nagyon gyors. Ez pedig a nagycsapatoknak is féltünt, ha jól tudom több is érdeklődik iránta. Illetve fiúk is érdeklődnek iránta, mind a F1ben mind pedig különböző verseny sorozatokban. De Adri inkább nem szeretne Forma 1es fiút mert úgy érzi így nem tudna 100%osan a versenyzésre koncentrálni. De a többe versenyzőre nem mond nemet. De erről sajnos nem beszélhetek.
Még 5 verseny van hatra az évből. Ebből 3on dobogón álltam 1en egy baleset részeseként estem ki bár akkor csak pontszerző pozícióból. Abu Dabiba pedig elhoztam az első helyért járó trófeát és a VB címet is.
Hatalmas ünneplés volt, meg mindig borsózik a hatam ha bele gondolok. A dobogó tetején állvá, nem hazudok néhány könnycsepp is legördült. A pódium alatt pedig mar vart a csapat és Mick is. Majd pedig a levegőben dobáltak. Kicsiként akárhányszor elképzeltem egyszer se volt ekkora az örömöm. Fenomenális érzés.
 
-Szeretném megköszönni mindenkinek, még annak is aki hátráltatott mert ezért vagyok most itt. Igazából meg 100%osan szerintem nem fogtam fel hogy mi is történt. Csípjetek meg, olyan mint egy alom. Kicsiként a tv előtt erről álmodtam most pedig itt állok, mint F1 világbajnok. Borsózik tőle a hátam. Köszönöm a csapatnak, a Toifosinak és a családomnak. Szeretlek titeket! – küldtem egy puszit a kamerának majd vissza mentem a boxba
 
Este fele elmentünk bulizni is, ezt azért rendesen meg kell ünnepelni. Nem egy mindennapi dolog.
Bar az estéről semmire nem emlékszem, csak arra hogy annyira fájt a fejem reggel hogy azt hittem betört, illetve majdnem lekéstük a gépet. De a majdnem a semmi testvére.
 
Most pedig már Monacoban ülök, és itt fekszik mellettem, az a fiú akiért bármit megtennék és minden nap örömmel tölt el hogy vele lehetek. Lassan pedig a feleségének is mondhatom magam hisz egy közös nyaralásunk során megkérte a kezem. Az esküvő nyáron lesz. Én pedig már mindennél jobban várok.
Charles ha jól tudnom meg picit halogatja hogy megkérje Chatlotte kezét, de szóban van.
 
Tehát így teljesült minden almom és lett egy tökéletes életem. Ezzel pedig mindenkit arra biztatnék hogy semmi se lehetetlen. Mindenre képes vagy az egyetlen korlát max te magad vagy. Merj nagyot almodni, illetve legyeken céljaid. Ha hiszed, ha nem el tudod és el is fogod érni őket. Legyél lány vagy fiú, és legyen az az álom akár hogy F1 pilóta legyél vagy akár az hogy ügyvéd. Csak küzdj meg érte, és akard mjndennél jobban.❤

A couple of LegendsWhere stories live. Discover now