2.

1.3K 54 2
                                    

Reggel ismét eléggé korán keltem. Azonnal mentünk a pályára, ott kaptunk reggelit majd pedig csapatmegbeszélést tartottunk.
Megmondom őszintén még soha nem izgultam ennyire egyik versenyem előtt sem. Remélem hogy ez azzal a pillanattal elszáll hogy beülök a kocsimba. Mert ez álltalában így van.

Elérkezett ez a pillanat is, a versenyzők elkezdtek beülni az autóikba. Én is így tettem. Az izgalmam sajnos nem hogy elmúlt volna, csak fokozódott... Felsorakoztunk a rajtrácshoz, majd elindult az első kör. Próbáltam minél ügyesebben  bemelegíteni a gumikat, hogy ez ne okozzon problémát.
Mikor vissza értünk már kezdett az izgalmam elmúlni. Imádok vezetni, ez a szenvedélyem. Az életem árán is csinálnám.
Elindult a verseny. Az első kanyar előtt már láttam Mick autóját, és az is feltűnt hogy nézeget. Előzni akar. Az a baj hogy ismerem a technikáját, így azonnal blokkolni tudtam.

-Szép védés Camilla csak így tovább!

Ezt a helyzetet tartani tudtam az utolsó előtti körig. Ott viszont Mick az utolsó kanyarba kicselezett. Így átvette a vezetést. Elkezdtünk csatázni. Körbe-körbe előzgettük egymást. Ebből pedig a cél előtt egy kicsivel elegem lett. Mikor megelőztem Mike autóját próbáltam a lehető legjobban eltávolodni tőle, ami sikerült is. Így elsőként értem célba.

-P1 Camilla..P1

Erre nem tudtam mit reagálni, csak végig kiabáltam, mint a fába szorult féreg.
Beérve a boxba eléggé sok ember fogadott. Ott volt Charles Leclerc, Mattia Binotto, Lewis Hamilton és ugye bár a csapat és a szüleim. Nem nagyon volt időm azon agyalni hogy mit kereshetnek a boxomban, mert szinte azonnal szólítottak a dobogóra.

-Az első helyezett pedig, aki egyben az új Forma 2 bajnok is..Camilla  Russo!

Ez után jöttek a himnuszok és pezsgőztünk.
Aztán rohantam vissza a csapathoz magyarázatért.

-Camilla, gyere ide! – szólt nekem Mattia akit már ismerek az akadémia miatt – Figyelj, láttuk a versenyed és elképesztő volt. Eredetileg az Alfa Romeo alá akart volna veled íratni egy szerződést. De arra gondoltunk, hogy már korábban bizonyítottál náluk,, és álltalában az adott kategóriában szép eredményt érsz el, azonnal csatlakozol a Ferrai-hoz. – mosolygott
-Na nee...ez komoly?
-Jajj kislányom olyan büszke vagyok rád... – ölelt meg apukám

A szerződésem alá is írtam ott helyen.
Mattia pedig arra célzott hogy én tesztpilóta voltam az Alfa Romeonál és azért be kell valljam ne voltam ott se rossz. Gondolom ezt ők is látják. Mivel Vettel szerződését nem hosszabbítják meg kell egy másik pilóta. Hát ezek szerint rám esett a választás...
Megettük az ebédet majd pedig kezdődött a Forma 1-es Nagydíj. Rendkívül izgalmas futam volt. A végeredmény:
1. Hamilton
2. Leclerc
3. Verstappen
Ezek után este megérdemelten ünnepelhettünk egészen hajnalig.

Reggel azt se tudtam hol vagyok. Szinte semmire nem emlékszem a tegnapi napból. Körbe néztem és egy kanapén találtam magam Mick a vállamon feküdt, Charles meg egy picit arrébb mint én. Nem tudtam más megoldást kitalálni hogy fel tudjak állni ezért felkeltettem a fiúkat is. Persze ennek ők kevésbé örültek.

A couple of Legendsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن