-Tessék?! – háborodtam fel
-Cam..ez most full komoly
-Inkább menjünk ki – indultam el az erkély felé – Igazából.. – folytattam immár a szabad levegőn – Nem tudom...imádom Charles...de...nem tudom..Mick olyan más
-Nem gondolod hogy meg kéne próbálnod újra a Mickkel? Én úgy érzem őt jobban szereted. Charlest ha nem szereted igazán szegény nem érdemli meg, hogy úgymond elvesztegesd az idejét.
-Igazad van... – hajtottam le a fejem
Ez után képszakadás. Nem emlékszem mi történt. Reggel mikor kinyitottam a szemem hárman feküdtünk az ágyban. De csak én voltam ébren. Néztem Charlest és a tegnapi beszélgetés jutott mindig eszembe, illetve az amiket ő mondott nekem mindig is. Annyira szeret. Félek más nem tudna ennyire. Bár ez a szeretet a részemről viszont tényleg nincs ilyen szinten viszonozva. Lehet jobb lesz ha véget vetek ennek.
-Charloo ma eset el tudnánk menni sétálni? Csak kettesbe. – tértem a lényegre
-Ohh persze. Ugye nincs baj? – nézett rá aggódva
-Neem dehogy is – erőlettem egy mosolyt
-Ennek örülök – mondta és megölet
Az egész nap igazából gyorsan eltelt nem csináltunk semmit. Végig az járt az eszembe hogy vezetem fel neki. Bár a végén ugyan azt kapja..csak másképp csomagolva. Nagyom sajnálom ezt az egészet.
Este a kikötőben sétáltunk majd leültünk és néztük a vizet.
-Charles.. – vettem egy nagy levegőt
-Huhh rosszul kezdődik – vakarta meg a tarkója
-Én nagyon szeretlek...de lehet nem eléggé. Úgy érzem te tényleg oda vagy értem én meg nem viszonzom és úgy sajnálom de úgy érzem hogy nem működik ez köztünk – sírtam el magam – Nem akarom hogy az időd pazarold. Így gondoltam minél hamarabb ki kell ezt adnom magamból.
-Ohh...hat mindenre csak erre nem számítottam..sőt én egész máshogy terveztem.. – elhúzott egy kis dobozt majd kinyitottam, és egy csodás gyűrű volt benne
-Charles.. – sirtam még jobban majd ő is elkezdett és megöleltük egymást
Igazából azt a fájdalmat amit én érzek nem tudom szavakba önteni. Annyira sajnálom ezt az egész kapcsolatot. Nem tudom hol rontottuk el.. Minden esetre megbeszéltük Charlessal hogy jóba maradunk és nem lesz harag. Illetve azt is hogy nem valaki miatt tettem ezt. A híreknek ledig annyit mondunk hogy közös megegyezés alapján döntöttünk így.
Ez az egész már egy hete volt. Charles azt mondta hogy szeretné nekem adni a gyűrűt. A belselyébe bele van írva hogy C+C...akárhányszor ránézek elkap a sírógörcs. Hiányzik. Azt hitzem könnyebben túl épek rajta, de nem. Abban hogy feldolgozzam sokat segít Adri és Mick. Ohh..Mick, igen tudja hogy egy részről miatta van. De jelenleg tiszteletben tartja hogy kell egy kis idő. Ennek ellenére mindig megpróbál a kedvemben járni.
-Gyere kicsi – pattant mellém Mick – Ma fagyis síros filmes estet tartunk
-Ahh Mick..mindig tudod mi kell – öleltem meg – De ugye tudod hogy ez a te pulcsid..csak úgy mondom ha leenném – nevettem
-Semmi baj, semmi baj – nevetett ő is
Sok hasonló estén vagyunk túl Mickkel. 3 hónappal a szakítás után pedig neki álltunk mi is randizni. És Charles mondta már hogy ő is. A lány neve Charlotte Siné. Kedves lány, és ahogy Charles mesélté viszonozza a szeretetét. Erről beszeltem, ezt érdemli ő.
KAMU SEDANG MEMBACA
A couple of Legends
Fiksi PenggemarEz a történet Camilla Russo életéről szól aki be szeretné írni magát a Forma 1 történetébe azzal hogy a világ első női Világ Bajnoka lesz. Ezzel gyerekkori álmát váltaná valóra.