Fürödtünk, majd búvárkodtunk is. Mivel Charles imádja, én meg még soha nem próbáltam. Szerencsére Charles segítőkész bolt, de én nem mehettem olyan melyre mint ahova ő, mert kell hozzá képesítés. Ennek ellenére barátom nagyon segítőkész volt, és nagyon élveztem.
Elkezdett sötétedni így jobbnak láttuk ha vissza indulunk.
-Mit szeretnétek enni? – kérdezte Charles
-Hmm..én személy szerint inkább ennék valami péksütit
-Jujj benne vagyok – mondta Mick
-Azt én is ennék. Olyan jó frisset. – mondta Arthur is
-Rendben, akkor azt eszünk. – mondta Charles
-És a kapitány úr mit szeretne enni? – bújtam oda hozzá
-Nekem tökéletesen megfelel a péksütemény – mosolygott
Ígyhát amint viasza értünk megkerestük a legközelebbi pékséget, és mindenki megvette amit szeretett volna enni.
A pékség után pedig elindultunk egy kisebb sétára, de ez kb csak fél óra volt mivel mar mindenki nagyon fáradt volt. A fiúk elkísértek minket a lakásunkig majd ők is haza mentek.
-Na én fürdök és alszom is. Nagyon fáradt vagyok – nevettem
-Valaki nagyon fáradt lehet, fél tízkor még sosem aludtál el. – csak bólintottam – Rendben, én addig szerintem liveolok eget twitchen ha nem zavar.
-Nem, ha nem fogsz kiabálni
-Én sohaa
Majd ezzel a lendülettel befutott a saját „stúdiójába”. Olyan mint egy nagy gyerek.
Én úgy cselekedtem ahogy mondtam. Fürödtem, és ahogy lefeküdtem az ágyba alomra hajtottam a fejem.
-És üdvözlök mindenkit a Spanyol téli teszteken – üvöltötte a hangosbemondó – Ismét hamar vissza tér az F1.
Éppen sétálok a boxunk felé és közben azon gondolkodom hogy repülhetett el így az idő. Máris itt vagyok. Néha tényleg gyorsan elmegy a szüntet.
Miközben sétáltam rengeteg újságíró jött oda vagy éppen jött velem, hogy információkat szedjenek ki az az autóról. A csapat pedig megkért hogy ne mondjak semmit. Altatjuk a népet egy picit.
-Jó gyere Cam. Menj egy kört – mondta a mérnököm
Felöltöztem és bepattantam a kocsiba. Jelezték hogy hajthatok is ki a boxból. A pályán a gondolatimba merültem, közben pedig mondtam az információkat a mérnökömnek. Néha pedig elhalkult a rádió, ilyenkor pedig csak vezettem. Mindig is imádtam ezt csinálni.
Hármasba váltottam és hirtelen elkezdett kapkodni az autó, ilyet meg nem éreztem.
-Hármasba nagyon kapkod, mit csináljak? – kérdeztem a mérnököm
-Cam....n...a...gy....b.... – akadozott kicsit majd teljesen elnémult a rádió...na ilyenkor mit kell csinálnom
-Haho..valaki...hallotok??? – kiabáltam kétségbeesve, mert az autó egyre rosszabbá és vezethetetlenebbé vált
Válasz viszont nem érkezett.
YOU ARE READING
A couple of Legends
FanfictionEz a történet Camilla Russo életéről szól aki be szeretné írni magát a Forma 1 történetébe azzal hogy a világ első női Világ Bajnoka lesz. Ezzel gyerekkori álmát váltaná valóra.