17.

538 30 0
                                    

-Mick szemszöge-



Vissza mentem a terembe, és leültem egy székre.



-Camilla...gondolom most nem hallassz... de el szerezném mondani hogy a mai napig több vagy nekem, mint barát. Szeretlek Camilla, mindennél jobban. Ha te itt hagysz...én nem is tudom mit csinálok. Nem akarok nélküled élni. Én akarok lenni az az ember t akinek kimondod a boldogító -igen"-t én ott akarok lenni veled amikor lefekszel, és amikor felkelsz. Veled akarok megöregedni. Én téged akarlak boldoggá tenni, és senki mást...ezért nem veszi be a gyomrom azt, hogy a Cahrlessal vagy és velem. - kezdtem el sírni - Kicsi korom óta velem vagy és nekem volt a legjobb gyerekkorom, és a legjobb barátom. Azt szeretném hogy addig veled legyek, míg az én időm le nem jár itt a földön. Szeretlek Camilla....



Belépett az ápoló, aki szintén sírt.



-Ilyen sokat jelent neked ez a lány? Akkor miért nem harcolsz érte?


-Mert már másé... - hajtottam le a fejem


-De ebbe ne törődj bele. Hódíts el - kezdett el nevetni


-Próbálom - mondtam csalódottan


-Figyelj..ha egy ilyen vallomást nekem mondott volna egy fiú. Én a nyakába ugrottam volna. - mondta a nővér - Próbáld meg.


-Hát rendben



-Camilla szemszöge-



Most jó érzés tölt el, meleg van...meleg van, egy angyal kezét fogom és repülök a világ körül. Mindent látok, a gyerekkoromtól mostanáig. Még a..barátaim is...akik sírnak...



-Én nem akarom őket itt hagyni - kezdtem el rángatni a kezem



Most hirtelen megint egy F1 kocsiban ülök, és újra és újra átélem a balesetem. Látok mindent. Látom a kétségbe esett arcokat. Látok mindent. Jelenleg nem tudom hogy hol vagyok, meg mit keresek én itt.


Most épp életem első gokartos élményét élem átt újra. Majd Mickkel a találkozásunk, a közös versenyek. Mikor együtt sírtunk, vagy épp nevettünk a helyzettől függően. Mikor jártunk, szakítás és ez így ment míg el nem értem a jelenbe. Mikor a Ferrarinál vagyok.


Kinyitottam a szemem. Világos van minden fehér. Egy ápoló áll az ágyam mellett.



-Szép reggelt Csipkerózsika. Jót aludtál? - mosolygott


-Mi történt? - kérdeztem halkan


-Baleseted volt, és kómába estél


-És hol vannak a többiek? - néztem körbe


-Lassan 2 hónapja haza mentek.



Egy orvos lépett be az ajtón. Megvizsgálta majd valamit magyarázott az ápolónak hogy még egy hetet bent kell lennem, majd a további kezeléseket otthon kapom meg. Vagy mi.


Némán ment a tv a sarokban, amiben épp egy f1 futam volt.



-Az ott a barátom - nevettem mikor megláttam Charlest a dobogón


-Ohh jut eszembe őket is értesítse a történtekről - monda az orvos


A couple of Legendsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن