Berakták Camillát a mentő helikopterbe majd a közeli kórházba szállították...láttam ahogy az autója darabjait szedegették össze. Szinte semmi nem maradt belőle. És a legszomorúbb hogy ez egy mechanikai hiba miatt történt....
Max egy orvossal sétált vissza Red bull boxába. Ott persze mindenki kérdőre vonta. Én és Mick pedig oda futottuk hozzá.
-Mi van Max? – kérdezte Mick
-Hát ha az érdekel, hogy én hogy vagyok...akkor jól. De ha az érdekel hogy Camilla hogy van akkor arra jó választ nem tudok adni... – hajtotta le a fejét
-Hát..örülök, hogy te jól vagy... – veregetem meg a vállát óvatosan
A versenyt se én se Mick nem akartuk befejezni. De a csapat ellenkezett, azt mondták hogy végig kell mennünk a maradék köröket.
-Charles...Mick...tegyétek meg Camilláért ha már ő nem fejezhette be... – törölgette szemét Mattia
Végül mind a ketten vissza ültünk, és a cél a dobogó volt Camilláért..
Nyomtam neki ahogy csak bírtam és minden tudásom bele adtam. Így végül megnyertem a futamot, Mick pedig 7. lett, ami az autó teljesítményét tekintve egy csodás eredmény.
Persze amilyen gyorsan csak tudtuk elhagytok a verseny területét és futottunk a kórházba.
Az orvosok nem fogadtak jó hírrel.
-Jó esték Camilla Russot keressük. – mintha Mattia
-Elnézést de nem látogatható. – zárta le az orvos
-A csapata vagyunk – akadt ki Mattia
-Sajnálom. Nem látogatható – ismételte el az orvos ingerültebben
-Legalább megnézhetnénk? – néztem csalódott tekintettel az úrra
-Jajj....erőszakos banda...jőjjenek – indult el
Elvezetett minket egy szobához és megmutatta hol a szobája.
-Megnézhetik, de nem lehetnek bent sokat. – nyitotta ki kicsit az ajtót
Camilla ott feküdt mindenféle gépre kötve, amik életbe tartják. Tényleg nem maradhattunk sokat, mert az EKG elkezdett sípolni. Az orvos kiküldött minket majd még több orvos és ápoló futott be hozzá.
Vagy 15 percet türelmetlenkedtünk az ajtó előtt. És sétáltunk fel és alá. Majd az orvosok és az ápolók kijöttek.
-Na? – kérdeztem
-Minden rendben van. De továbbra sem látogathatják. – indult el
-Uram. -erre vissza fordult – itt maradhatnék estére a folyosón?
-Én is – lépett oda Mick
-Ajj..felőlem.. – ment el az orvos
Így hát eldőlt, estére ott maradunk. Bár ez a jelenlegi helyzetünkön nem változtatott sokat mert már lassan éjfélt ütött az óra.
Leültünk egy székre, Mattia pedig elment. De megkért rá hogy bármi van, vagy bármi kell nekünk szóljunk, és jön.
Nagyon fáradtak voltunk. Este valami nagy zűrzavarra keltünk fel. Camillát tolták ki a szobájából és vitték a műtőbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A couple of Legends
FanficEz a történet Camilla Russo életéről szól aki be szeretné írni magát a Forma 1 történetébe azzal hogy a világ első női Világ Bajnoka lesz. Ezzel gyerekkori álmát váltaná valóra.