-1-

301 2 5
                                    

! Všechny videa který sem dam, tak vám na 1000% doporučuju se podívat+ to je doplněk k příběhu!

Ano to jsem já. Ell Lennon. Dívka která si nenechá nic líbit, ale přesto s velkým snem. Můj sen je si najít opravdovou lásku a prožít s ní to nejlepší. Ano jsem naivní. Ale teď necháme sny.

Teta Rose se mě už tisíckrát snažila přemlouvat ať jdu k ní do týmu. Pořad jsem ji odmítala a chtěla tančit sama pro sebe. Věděla jsem že mám talent a byla by to pro mě šance. Jak si najít kluka, tak vyhrávat soutěže. Opravu pořad jsem jí odmítala až nakonec jsem řekla jo. Měli jste vidět její obličej, když jsem ji řekla jo.

Teta Rose byla můj vzor pro tento tanec a tanec celkově. Začala mě ho učit už v 10 letech. Když tak přemýšlím uvědomila jsem si jednu věc. Už 6 let se zabývám tímto tancem, no není to úžasné? Teď zpátky k tetě Rose.

Přesto že měla tréninky s týmem do kterého dneska nastupuju. Tak si dělala čas i pro mě. Vždy když skončila, přišla zamnou a učila mě. Na její tréninky s týmem jsem nechodila. Sama ani nevím proč, ale netáhlo mě to tam.

Dost povídání! Musím vyrazit.

S tetou Rose jsem se dohodla že tam přijdu sama s Em. Říkala mi že musím přijít, že se budou vybírat nové páry. Samozřejmě jsem ji slíbila že přijdu na čas.

Koukla jsem na hodiny a všimla si že za cca 45 min tam musím být. Rychle jsem se šla obléknout rovnou do sportovního. Vzala jsem si černý adidas legíny a croptop ze SHEINU. Mají tam opravdu hezké oblečení! Obula jsem se a vyrazila.

Moje kamarádka Em tam chodí taky a taky mě přemlouvala ať tam jdu. Samozřejmě jsem odmítala. Dala jsem si s ní sraz v metru, kde byla dřív než já. Přišla jsem k ní a objala jí "ahoj Em" řekla jsem v objetí a ona mi v objetí odpověděla "Ahooj." Odtáhly jsme se a přijelo metro. V metru jsme se usadily a Em začala mluvit o týmu a všechno okolo.

Je-li jsme asi 15 minut a už jsme dojely na zastávku, kde jsme následně vystoupily. Em byla tak natěšená a pořad mluvila a mluvila. Ano o týmu. Mezitím co ona byla nadšena já měla obavy.

Co když se jim nebudu líbit a nebo nebudu mít dobrou dvojici? Určitě nebudu mít dobrou dvojici. Jo to je ono. "Posloucháš mě" zeptala se mě Em a já konečně opustila myšlenky. "Em promiň, zamyslela jsem se. Ale zachránila si mě! Jinak bych se utopila ve své vlastní hlavě." Usměju se na ni a ona mi to oplatí.

Staly jsem před budovou ve které jsou tréninky. Vešly jsme dovnitř, kde jsem se od Em odpojila a šla za tetou Rose.

"Ahoj této" a obdařím jí úsměvem. "No ne! Ty si opravdu přišla! Ani nevíš jakou mám radost!" Křikla a silně mě objala. Chvilku jsme byly v objetí, když v tom někdo zaklepal a vešel dovnitř.

Byl to strašně hezký kluk. Svalnatý, vysoký a fakt sexy. Vážně? Vážně přemýšlím nad tím jak je sexy? Z myšlenek mě něco vyrušilo. " aaa pardon." Ušklíbl se a radši zmizel. "Lukas" prohodila Teta. "Lukas je tady snad nejvtipnější a má na vše odpovědět, ale taky ego." Prohodila teta a já se musela zasmát. "Ale neříkám že není dobrý tanečník. Opravdu je" řekla a já vykulila oči. "Tak to jsem opravdu zvědavá" promluvila jsem já a obě jsme chytly záchvat smíchu.

Šly jsme už na plac a pořad vysmátý. "Co jsem tam řekl že se řehníte jak slon co se teprve najedl?" Zeptal se ten sexy kluk. Teda jenom ten kluk. "Holčičí věci Lukasi" a zase se začaly smát. Všimla jsem si jak ten Sex.. Lukas po mne kouká a protáčí očima. Ignorovala jsem ho a teta začala mluvit.

"Tak jo. Začnu tím nejdůležitějším. Tohle je Ell. Je opravdu výbor.." nestačí to doříct a Lukas už chcípal smíchy. "Tak kdo je teď slon co právě dojedl?" Zeptala jsem se a pohledem koukla na Lukase. Pořad se smál a chytal za břicho. Má úžasný smích. "Víš co Lukasi? Pojď si dát s Ell duet" řekla v klidu a já se na ní podívala pohledem, který nikdo nechce zažít.

Oba jsme protestovali, ale zbytečně. Šli jsme doprostřed a pustili se do toho. Teta nám pustila Siu- unstoppable a řekla že to umíme.
"Budu lepší" řekl Lukas a hodil frajerský úsměv. "To ještě uvidíme. Jo a máš rozvázané kaničky" řekla jsem mu a on se koukl na boty. Ohnul se aby si je zavázal a já začala tancovat.

"HEJ VŠAK JÁ NEMÁM KANIČKY" řekl a já se smíchem tancovala. "Ty mrcho!" Řekl a začal tancovat taky. Všichni se mohli pochcat smíchy. Dokonce i já, ale chtěla jsem být lepší, tak jsem dávala pozor na kroky.

***jde o choreografii, jak měla vypadat***

Musím uznávat že je opravdu dobrej tanečník. Vážně teta nekecala. Ale stejně na mě nemá. A ušklíbla sama pro sebe.

Tanec jsem si užívala a užívala jeho pohledy na mě. Asi si myslel že neumím tancovat nebo co. Ňouma. Vážně jsem ho teď nazvala ňouma? Bože já jsem hrozná, ale radši bych se měla soustředit na tanec.

Do tančili jsme a všichni nám zatleskaly. "Musím uznat že jsi opravdu dobrej." Řekla jsem a on hodil pohled vítěze. "Ale já jsem lepší. Dá se říct že nejlepší" prohlásila jsem a všichni se začali smát. Jenom Lukasovi se to nelíbilo. Pak přišla teta s pytlíkem ve kterém byly čísla. Polovina z nás jsme tam sáhli a vytáhli si číslo. Já měla číslo 4. "Tak a najděte si svojí dvojici a pak se víc seznámíme s Ell a budem si povídat." Řekla teta.

Našla jsem svojí dvojici a chtěla jsem se propadnout do země co nejhlouběji.

969 slov

Doufám že se vám začátek líbil. Byla bych ráda kdyby jste to četli a nevzdali to teď. ❤️ chci sem dát dohromady 1000 slov. Takže mám vás ráda. Užijte si čtení. I když stejně mám pocit že to nikdo nebude číst. Ach to je 1001 slov +tyhle xddd.

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat