-4-

158 4 0
                                    

Už jsem nějakou dobu vzhůru. Základní hygienu mám za sebou, takže už zbývá se obléct. Na sebe jsem si vzala modrý kalhoty a bílý pletený croptop. Ve předu byl překřížený a nechyběl výstřih.

 Musím uznat že mi to fakt sekne! Ještě k tomu chybí kabelka do které bohužel budu muset dát učebnice

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musím uznat že mi to fakt sekne! Ještě k tomu chybí kabelka do které bohužel budu muset dát učebnice. Aspoň že dneska máme do půl druhé, jinak bych to nepřežila. Ještě kouknu na mobil a vyrazím.

Jdu na Instagram a kouknu do zpráv.

_.lukas._ 6 zpráv.

Co zas chce ten idiot.

L- Díky že jsi to přijmula kočko.
L- Dobré ráno lásko.
L- Těším se na dnešek.
L- Neignoruj. Vidím že jsi byla aktivní před hodinou.
L- S tebou je to opravdu těžké.
L- Tak dneska ve tři lásko.

To je fakt idiot. Nechám mu tam seen. To mi, ale připomíná že už musím jít. Vzala jsem si vansky, kabelku s učením a šla.

Dneska jsem neměla sraz s Em v metru, ale až ve třídě.

Přišla jsem do školy a šla ještě rychle do skříňky. Ve skříňce jsem si vzala sešit a běžela do třídy. Em ve třídě ještě nebyla, což bylo divné, ale za pár minut přišla.

Řekla jsem jí "ahoj" a obejmula ji. Udělala to samé a už jsme se posadily. "Tak co? Líbí se ti v týmu? Řekla Em a usmála se. "Jo líbí, ale sere mě Lukas" odpověděla jsem ji a protočila očima. "Věřím. Na to že se znáte chvilku, tak jste si šli po krku" řekla a začala se smát. "To máš pravdu, ale baví mě to. Baví mě vidět jeho uražený obličej." Řekla jsem a začaly jsme se šíleně smát.

Byla jsem moc ráda že jsem si našla takovou kamarádku. Vždy mi pomohla a já jí. Známe se od konce základky a i tak držíme spolu.

"Kam vůbec chodí všichni tři do školy?" zeptala jsem se Em. "Nevím jak se jmenuje, ale je na konci města. Asi 6 km od naši. Proč?" Odpověděla mi. "Jen tak." Řekla jsem ji. Aspoň že nechodí k nám, jinak by mi trefilo.

Dnešek byl dost nudný. Sice jsem se smály, ale ta škola a celkově hodiny byly hrozně nudné. Konečně nám skončilo vyučování. Rozloučily jsme se a já běžela domu, abych stihla se připravit.

Přišla jsem domu a už byly dvě hodiny. Rychle jsem se najedla a pak vyběhla schody do pokoje. Nechala jsem si na sobě to v čem jsem byla ve škole a sportovní oblečení jsem hodila do tašky.

Teď když všechno mám a mám čas, tak se kouknu na mobil. Hned co jsem koukla na ig měla jsem tam zprávy jak od Lukase tak od Chrise.

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat