Třískla jsem dveřmi a svalila se na zem. Seděla jsem na zemi před dveřmi, hlavu měla o ně opřený a začala brečet. Slzy jsem nechala stékat po mé tváři. Dusila jsem se ve své vlastní hlavě, ale i tak to nechala být.
Po chvilce někdo začal bouchat na dveře a křičet. Lekla jsem se, ale i tak jsem seděla dál.
"Ell otevři! Řekni mi co se stalo. Co jsem ti udělal. Prosím Ell" boucháním dal křičel Lukas.Ne, nemůžu mu otevřít. Nechci ho vidět. Sebral mi něco co jste chtěla mít pro toho pravého a ne pro nějakou výhru. To mu neodpustím.
"No tak Ell! Otevři ty dveře" dál pokračoval Lukas. "Hej klid kámo. Co se děje?" Přišel tam Dan a začal mluvit na Lukase. Dana jsem poznala podle hlasu.
"Já nevím. Přišla s nějakým klukem a pak na mě vyjela, že jsem jí ublížil. Nechápu to" vyčítavě řekl Danovi. Chvilku bylo ticho, ale to hned Dan prolomil.
"Můžu se tě na něco zeptat?" Promluvil Dan.
"Na co" odpověděl Lukas zoufale. "Jak si to myslel?" Zeptal se. "Na co teď narážíš" odsekl ho."Ta pusa. Byla kvůli výhře nebo té sázce co sis dal s Chrisem" řekl. Byli ticho. Co jaká sázka? On se sadil o mě? To snad nemyslí vážně. Mám otevřít a vrazit mu facku a nebo poslouchat? Budu poslouchat.
"Nebylo to kvůli výhře a nebo kvůli Chrisovi" křikl Lukas. "Tak kvůli čemu" křikl zpět na něj Dan. To by mě taky zajímalo.
"PROTOŽE JÍ MILUJU!!" Zakřičel Lukas. Co-cože? On-on mě miluje? Momentálně se mi zastavil dech.
"Ani nevíš jak moc jí miluju. Už od toho dne co jsem jí poprvé uviděl, ale po uši jsem od toho tance" potichu řekl Lukas. Dan nic neříkal.
"Ani nevíš co bych dal za to aby mi otevřela ty posraný dveře a vrhla se mi kolem krku" řekl Lukas a už šlo poznat, že brečí. "Nevím co ti na to říct" konečně Dan odpověděl.
Nejspíš si neuvědomili, že stojí pořad před mými dveřmi a že vše slyším. Vstala jsem a chytla kliku. Dveře prudce otevřela a na Lukasovo přání jsem se mu vrhla kolem krku.
Hned mě taky objal a držel mě pevněji a pevněji. "Vyřiďte si to. Já jdu" a odešel Dan.
Táhla jsem ho k sobě do pokoje. On kopl do dveří, aby je zavřel.Stali jsem a pořad se objímali. Musím ho políbit. Teď nebo bude pozdě. Hlavou jsem se odtáhla, chytla ho za krk a začali jsme se líbat. Nezačala jsem já, ale on. On byl teď zase první co začal líbat.
Je tak něžný a čistý. Chuť je pořad stejně úžasná, stejně jako jeho měkké, růžové rty. Těžko se mi to přiznává a vím že jsem porušila další pravidlo, ale strašně ho miluju. Strašně moc ho chci. Chci být jenom jeho a on jenom můj.
Chytl mě za zadek a je vzdychla. Přitlačil si mě k sobě a rty ve rtech jsme se vydali k posteli. Lehla jsem si na záda a on se objevil nade mnou. Začal mi sát kůži na krku a potom dělal cestičku směrem dolů.
Začal mi vyhrnovat tričko a dávat malinké pusinky na břichu. Rukama sjel pod skoro vyhrnuté tričko.
Ne nemůžu. Nemůžu se sním vyspat. Sebral mi už jednu věc a nemůže sebrat další, která je pro mě ještě důležitá a tu opravdu chci pro toho pravého. Nevím jestli Lukas je ten pravý.
"Počkej" vzdychem jsem řekla a zastavil ještě dřív než mi sáhl na prsa. "Pročpak" koukl na mě a lehl si vedle mě. Ruku si položil na moje břicho.
"Já-já nemůžu" šeptla jsem. "Ty jsi..." nedořekl to a skočila jsem mu do řeči. "Ano" řekla jsem opravdu potichu. "Dobře. Nebudu na tebe tlačit a jsem i trošku rád" řekl a uchechtl se.
Jak jako že je rád? "Proč jsi rád" zeptala jsem se ho a sedla si. Otočila jsem se na něj a začala mu koukat do očí. On udělal též.
"Jsi moje a já tvůj. Mám něco co mohl mít někdo jiný a ani nedovolím, aby to měl někdo jiný. Je to moje. Ty jsi celá moje. Miluju tě breberko" dokončil a pohladil mě po stehně.
Možná slyším špatně a nebo moc dobře, ale srdce si udělalo pauzu a přestalo bít a nebo bije až moc, že z toho nejde mluvit. Opravdu nevím co mu na to odpovědět.
"Lukasi..." řekla jsem potichu. "Nedávej mi košem, když jsem v tom až po uši" nervózně dořekl. "Vyslechni mě" řekla jsem a on přikývl
"Dala jsem si pravidla. První bylo že kamarádství mezi námi nemůže být ani žádný vztah. Jenom taneční. Porušila jsem to. A teď jsem porušila další, protože tě miluju a chci být tvoje Lukasi" dořekla jsem a vydechla.
"Pravidla jsou od toho aby se porušovala a ty si je porušila. Miluju tě Ell" řekl a spojil naše rty.
804 slov
Nový páreček?
ČTEŠ
ACRO DANCE
Teen Fiction"Když někdo miluje, vidí zázrak, jenž je pro ostatní neviditelný. A já jsem rád, že svůj zázrak budu mít vedle sebe až do konce života." ••• Ve městě jsem sice nebyla nová, ale tam jo. Teta mě přemluvila abych šla k ní do týmu. I když je to tým tak...