-21-

127 3 0
                                    

Chci vám ještě říct, abyste začali číst ESCAPE FROM THE PAST. Tenhle příběh bude pomalu končit.

Ráno jsem se probudila v Lukasové náruči. Je tak překrásný, když spí. Dala jsem mu pusu na nos a vstala z postele.

Lukas mě stihl chytnou za ruku a strhnout k němu. Jak jinak, že? "Nikam nejdeš" řekl a zabránil mi k odchodu.

"Jdu do koupelny, pak na snídani a potom musíme trénovat. Nezapomeň." Řekla jsem mu a dala mu pusu. Využil toho a začal mě líbat.

Už jsem říkala jak moc úžasně líbá? Ne? Líbá úžasně!!! Za to já jsem poleno. Odtrhla jsem se a tentokrát toho využila já a zdrhla v koupelně. Zamkla jsem se.

"No taaaaaaak M'Lady!" Zakřičel Lukas. Musela jsem se usmát. Vlezla jsem si pod sprchu a umyla se. Po sprše udělala hygienu a oblékla jsem se.

Vzala jsem si bílé tílko a žluté tepláky. K tomu ještě patřila žlutá mikina.

 Vyšla jsem z koupelny a Lukas už tam nebyl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z koupelny a Lukas už tam nebyl. Vydala jsem se na snídani. Bylo už po půl deváté.

Přišla jsem do jídelny a Veronica mi padla kolem krku. "Ty žiješ" zajásala. "Proč bych nežila?" Zeptala jsem se jí. "No zdrhla si a pak byla skoro 3-4 hodiny pryč. Hledali jsme tě a pak Dan řekl, že jsi už na pokoji a něco řešíš s Lukasem" vydechla a odtáhla se.

"Ahaa. Kde je teta?" Zeptala jsem se jí. "Tam za rohem" ukázala na roh a já se tam vydala.
"Ahoj této. Omlouvám se, že jsem utekla" a v padla jí do objetí. "Nějak jsem s tím počítala po tom všem a když jsi byla pryč věřila jsem ti, ale pak jsem měla strach. Hlavní je že jsi v pohodě, ale ještě mi řekni jak to máš s Lukasem" dořekla a vydechla.

"Děkuju. Chodíme spolu" řekla jsem potichu a teta křikla radostí. Opravdu jí miluju. Vrátily jsme se k ostatním. Sedla jsem si vedle Lukase. Ten mi dal pusu na líčko a začal jist. Veronica i Dan na nás koukali jak na zjevení.

"O co jsem přišla?" Promluvila Veronica. "Já myslel, že se budete nesnášet i po tom co jsi řekl." Řekl Dan "co řekl?" Zeptala se Veronica Dana.

"Moc otázek" řekla jsem. Zasmáli jsme se. Snídaně proběhla v pohodě. Pak jsme se přemístili k recepci. Od ní jsme šli vedle do budovy na plac.

Všichni už jsme byli ve sportovním, takže jsem šli přímo.

Seděli jsme v kroužku na place a přemýšleli nad choreografii, protože podmínkou soutěže bylo to, že když pár postoupí, tak musí si vymyslet choreografii a má na ní den. Jde o to jestli to ty páry zvládnout atd.

"Této možná mám nápad" řekla jsem a všechny oči padly na mě. "Já si to docela pamatuju, nevím jak Lukas, ale co udělat tu choreografii na písničku WAY DOWN WE GO." Řekla jsem.

"Jo já si to taky pamatuju" řekl Lukas. Tetě se rozzářily oči. "Dobře. Pojďme zkoušet a Veronico a Dane vy se to taky naučíte" řekla teta a u toho si stoupla. "Dobře" řekli na stejno.

Do oběda jsme zkoušeli a pak šli na oběd. K obědu byla Knedlo, Zelo, Vepřo. Bylo to dobré. Po obědě jsme měli klid. Ten jsme s Lukasem strávili u mě v pokoji. Povídali jsme si, dávali si pusy. Líp strávený polední klid, jsem nikdy nezažila.

Po klidu jsme šli na Václavské náměstí a před sochou Václava začali tancovat tu choreografii. Ostatní týmy nás nemohli vidět, protože jeden byl až na úplně druhy straně Prahy a druhy měl plac.

Lidi nám tleskali a fandili. Jsou vážně úžasný až na nějaké výjimky. Byly jsme tam do večera. Do hotelu jsme přišli až na večeři. K večeři byly párky a kaše. Taky dobrý.

Už jsme jenom dojedli, šli na pokoje a šli spát. To bych nebyla já, kdybych nešla spát s Lukasem.

Leželi jsme na posteli a koukali do stropu. Hlavu jsem měla na jeho hrudi a ruce na jeho břichu. Prstama jsem kreslila na jeho úžasně vypracovaném břiše.

On mě držel za hlavu a škrábal jí. Miluju když mi někdo škrábe na hlavě a nebo na zádech.
Celou dobu jsme byli ticho. Bylo to příjemné ticho, ale musela jsem ho prolomit.

"Ty ses o mě vsadil s Chrisem?" Zeptala jsem se a zvedla hlavu, abych mu koukala do očí. Chvilku byl ticho, ale odpověděl.

"Když si na mě sehrála tu scénku ze které se mi opravdu chtělo brečet a měl jsem strach, tak jsem se i naštval. Chtěl jsem skončit s tím provokováním, ale Chris mě přemlouvám ať ti to oplatím. Nechtěl jsem, ale na konec jsem se vsadil o to, že se do mě zamiluje a pak tě pustím k vodě" na chvilku se odmlčel, ale zase se rozmluvil.

"Předem říkám, že Dan řekl že se toho nezúčastní. No a po tom tanci jsem se zamiloval. Zamiloval jsem se do tebe. Nechci tě pustit k vodě Ell" řekl a dal mi pusu na čelo.

To jsem nečekala. Štve mě že se o mě vsadil, ale když se do mě zamiloval, tak nemá cenu pochybovat o tom, jestli sním být nebo ne.

"Odpouštím ti. Miluju tě" a začala jsem usínat.

835 slov

Přemýšlím už nad koncem.

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat