-pohled Ell-
Převaluju se v posteli a nemůžu znova usnout. Kouknu na hodiny a čas je 6:22. I když je sobota, tak už vstanu.
Dam ze sebe pryč Lukasovo oblečení a převléknu se do svého. Na sebe jsem si vzala bílý kraťasy a modrý tričko.
Půjdu si udělat snídani a pak bych si mohla zatancovat. Přišla jsem do kuchyně. Mohla bych si dát tousty. Připravila jsem si všechno na tousty a udělala si je. Sedla jsem si ke stolu a začala jist.
Musím uznat že se mi fakt povedly. Hlavně ten hermelín je úžasný! Stejně pořad musím myslet na včerejšek. Na to když jsem se mu koukla do očí.
Byly krásně hnědo-zelené a plné strachu. Myslím že jsem zahlédla i slzy na krajíčku. Možná jsem to přehnala, ale fakt si to zasloužil. Teď budu jenom doufám že mi to neoplatí i když je toho schopný. Dneska na něj nic zkoušet nebudu. Ale teď si půjdu vyčistit zuby a zatancovat si.
Odnesla jsem talíř, který jsem dala do myčky a odešla do koupelny. V koupelně jsem si udělala hygienu a u toho si zpívala. (Média)
Tu písničku úplně miluju. Líbí se mi text, hudba a prostě všechno. Je plna vzpomínek a utrpení. Očekávání a zklamání. Chce něco, ale nemůže to mít. Zničila to jiná láska.
Dost přemýšlení a konečně vyrazím do menší 'haly'. Přišla jsem, rozsvítila a došla k reprákům. Mobil připojila a zapla YouTube.
Nevím jakou písničku pustit. ARCADE nechci, TRAINWRECK taky ne, ale možná LOVELY od Billie Eilish. Pustila jsem písničku a začala tancovat.
Ráda se tancem nechám unášet, tak to udělal zase.
Miluju tenhle pocit volnosti. Unášení a potěšení. A nebo když se můžu do toho vžít. Ráda tancuju a to díky tetě, která mě inspirovala.
Písnička mě dal unáší a já začnu na něj myslet. Na jeho doteky, obejmutí a zvedání. Na jeho úžasné oči a tělo. Samozřejmě nemůžu zapomenout na vlasy a nádherný úsměv.
Je úplně šťastný a talentovaný při tanci. Jenom kdyby se nechoval jako totální magor. Počkat. Vážně přemýšlím nad Lukase? Vážně? Pane bože já jsem hrozná.
V tom skončila písnička a já se sesunula k zemi. Já jsem šílená kráva. Jak můžu na něj myslet? Je to debil a debilem zůstane. A tečka.
Kouknu na hodiny a zjistím že je 8:41. Máme tam být až v 10h, ale půjdu už teď. Nebaví mě to tu.
Zvedla jsem se a šla si pro věci. Tričko a kraťasy jsem si nechala na sobě a vyšla z baráku přímo na metro.
•••
ČTEŠ
ACRO DANCE
Teen Fiction"Když někdo miluje, vidí zázrak, jenž je pro ostatní neviditelný. A já jsem rád, že svůj zázrak budu mít vedle sebe až do konce života." ••• Ve městě jsem sice nebyla nová, ale tam jo. Teta mě přemluvila abych šla k ní do týmu. I když je to tým tak...