"Byly jste opravdu úžasní" řekla teta a pořad tleskala. "Ty si to celý viděla? Jako úplně všechno" zeptala jsem se a založila ruce na prsou. "Přesně. Už jsem tu asi od 8h ráno. Zařizuje věci" pověděla a usmála se. Teta má vážně úžasný úsměv. "Jaký věci? A proč si aspoň neřekla že tu jsi?" zeptala jsem se a zamračila. "To vám řeknu až přijdou všichni. A chtěla jsem pozorovat úžasnou postavu holky, která nádherně tancuje" řekla mi a v táhla mě do objetí. Vážně mám štěstí na tetu.
"A já co? Já jsem pařez? Chci taky pochválit a obejmout" zabručel Lukas. On je tak vtíravý až to není možné. "No jo promiň. Oba jste úžasní tanečníci a v páru jste ještě lepší" řekla teta s úsměvem a přitáhla k nám Lukase.
Vážně teď objímám Lukase, zase? Víc klesnout jsem nemohla. Ale pravdou je že úžasně voní. Je to vůně na kterou asi nejde zapomenout. Nedokážu tu vůni ani popsat. Jenom si jí užívat.
•••
"Mám pro vás úžasnou novinu" řekla nám teta. Jsem zvědavá co vymyslela. Vždycky má dobrý nápady, který v paměti zůstanou na pořad. "Dostali jsme možnost jet do České Republiky na Acro Dance Show Duo" než to teta stihla doříct, tak všichni vypískli. Začínají mně bolet uši. "Vybrala jsem dva páry, který pojedou a ještě musím vybrat dva jako náhradu" s úsměvem oznámila teta. "Kdo je ten první pár?" zeptala se Em. Taky by mě to zajímalo.
"Ell a Lukas" řekla a všichni se otočili na nás. Vážně? Dělá si ze mě srandu? Já nikam nechci jet. Jako chci a chci na soutěž, ale ta představa že mám být dýl jak 4h s Lukasem je hrozná. Odmítla bych, ale to zas teta by byla smutná. Vždy se těšila na takovou soutěž, ale tady v San Diegu jsou vždy pro Sóla nebo pro dospělý. Takže nás.../je nemohla přihlásit.
"Tak co pojedeš?" Zeptal se mě Lukas a tím mě odradil od mých myšlenek. Koukla jsem na tetu a v očích viděla štěstí na které čekala dlouho. Ale taky smutek. "Dobře pojedu. Kdy se jede?" řekla jsem a tetin smutek z očích byl pryč. Musel ji spadnout kamen ze srdce. Mně ale spadne až přijdeme zpátky.
"Dneska je sobota, což znamená že musíme vše probrat a vybrat druhý pár. Zítra bude volno a v pondělí v 7:15 na letišti. Letadlo poletí v 9:20" odpověděla.
To už bude teď? Já myslela třeba za měsíc nebo tak. To bude ještě zajímavý, ale co? choreografii umíme až moc dobře, takže stačí trénovat. "A jak dlouho se tam bude?" Zeptal se Dan.
"V podělí bude klid. V úterý budeme trénovat a ve středu večer bude soutěž. Tam se vyberou tři páry, který postoupí dal. Když postoupíme, tak ve čtvrtek budeme makat a v pátek též večer bude soutěž. V sobotu tam ještě budeme a v neděli poletíme zpátky." Dokončila teta s úsměvem.
Pak jsme si povídali, vybrali druhy pár který bude Dan a Veronica a trénovali. Dneska nám to šlo s Lukasem a byl v pohodě. Doufám že bude v pohodě celou dobu.•••
Zbytek soboty jsem nedělala nic zajímavého. Jedla jsem, koukala jsem na srdce z ledu, zase jedla a pak jsem šla spát.V neděli ráno jsem byla tancovat a balila si kufr. S sebou jsem si vzala hygienu, trička, tílka, kraťasy, kalhoty, mikinu, bundu, spodní prádlo, věci na show atd. A zbytek dne jsem nedělala nic zajímavého.
Večer jsem ještě šla na počítač, abych si zjistila něco o české republice. Jediný co vím je to, že je v Evropě a dřív to bylo Československo. Koukla jsem na pár věci o Česku a pak dostala nápad.
Kouknu se jestli tam nemají nějaký koncerty nebo párty, aby tam nebyla nuda. Tady to je. Pouť. To by mohla být sranda. Ještě ale musím zjistit kde je. Teta nám říkala že budeme v hlavním městě Praha a ta pouť je. V PRAZE! jo! Půjde se na pout'.
Po všem tom hledání jsem byla unavená a poměrně dost. Lehla jsem si a spadla do mého nejoblíbenějšího místa. Místa snů.
Byla jsem na pódiu. Bylo to krásný místo. Zdi byly pozlacené a strop byl skleněný. Obloha byla tmavá, ale svítil na ní měsíc s tisíci hvězdami. Bylo to opravdu krásný. Reflektory svítili na mě. Cítím se jako princezna. Najednou se jeden reflektor hnul a začal osvětlovat člověka vedle mě.
Je vysoký možná jako Lukas. Vlasy rozcuchané a přesto hezké. Oči tajemné, ale taky plné štěstí a radosti. Ten člověk, teda kluk mě chytl za bradu a začal se přibližovat. Cítila jsem jeho nech na mých rtech.
CRRR. Vzbudila jsem se a vyskočila. Zvonil mi budík, který mi hlásil abych se šla připravit.
777 slov
Líbí? Předtím jsem to nemusela vymazat, protože to cely bylo blbě napsaný. Teď je to dobře. Baví tě těmto příběh? 🦋
ČTEŠ
ACRO DANCE
Teen Fiction"Když někdo miluje, vidí zázrak, jenž je pro ostatní neviditelný. A já jsem rád, že svůj zázrak budu mít vedle sebe až do konce života." ••• Ve městě jsem sice nebyla nová, ale tam jo. Teta mě přemluvila abych šla k ní do týmu. I když je to tým tak...