-epilog-

156 2 0
                                    

O 5 let později.

-Pohled Lukase

Stojím vedle pána, který v ruce drží knihu, kterou bude odříkávat. Stojím před lidmi a jsem víc a víc nervózní. Všichni se usmívají a tím mi dodávají klid, štěstí, málo nervozity.

Stojím tu v černém obleku a čekám na svojí M'Lady. Vidím jí. Vidím svoji M'Lady. Drží se staršího pána a jde směrem ke mně.

Vypadá úžasně. Na sobě má bílé šaty, který jí odhalují jednu nohu a trošku prsa. V ruce drží rudé růže. Usmívá se. Pochoduje si to ke mně.

Její otec mi předá mojí M'Lady

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Její otec mi předá mojí M'Lady. Konečně je u mě. Už jí nikdy nepustím. Stoupla si vedle mě a postarší pán naproti nám, začne odříkávat slova.

Po nějaký minutě se zeptá. "Tážu se vás pane ženichu Lukasi Bennomi, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomnou slečnou Ell Lennon?" Zeptal se mě pán. "Ano" odpověděl jsem a usmál se. Doufám že řekne ano. Milují opravdu moc a chci aby to zařvala do oblak, do každého koutu světa.

"Tážu se vás slečno nevěsto Ell Lennon, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomným Lukasem Bennomim?" Zeptal se jí.

Ať řekne ano. Prooosím. Prosím moc. "Ano" odpověděla a rozzářily se jí oči. Ona vážně řekla ano! Jsem nejvíc šťastný.

"Vyměňte si prstýnky a dejte si první novomanželskou pusu" řekl a podal nám prstýnky. Nandala mi ho a já jí. Na nic už jsem nečekal.

Chytl jsem jí za tvář a za pas. Přitáhl jsem si jí blíž a spojil naše rty. Líbá fakt úžasně. Odtrhli jsme se a všichni začali tleskat, řvát, pískat a všechno možný.

"Můžu něco říct?" Zakřičel jsem a všichni ztichli a podívali se na mě. Ell propletla naše ruce a poslouchala. Stejně jako ostatní.

"Když někdo miluje, vidí zázrak, jenž je pro ostatní neviditelný. A já jsem rád, že svůj zázrak budu mít vedle sebe až do konce života" a políbil jsem svůj zázrak.

•konec•

314 slov

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat