-2-

204 3 2
                                    

TO SI SNAD ZE MĚ DĚLÁTE PRDEL?! Ne? Vážně on? On? LUKAS? Já, já sem radši nebudu chodit. Ještě bych se nakazila jeho egem, pak se do něj zamilovala a dokonce trpěla. Ne to odmítám. Chci sice kluka, ale ne s touhle povahou. Jednoduše nechci trpět.

Představuju si to všechno a chce se mi brečet. Než se dostanu k breku, vyruší mě hlasy.
"Copak? Bojíš se mě?"
"Ell to bude v pohodě"
"Budete nejlepší pár"
"Ona se mě fakt boji" a začne se smát.

Ne a dost! Já sním budu ve dvojici a žádný vztah nebude. Jenom ten taneční. Žádné přátelství, nic. "Já se nebojím. Stejně si myslím že se takhle předvedu že jsem lepší než ty" mrknu na něj a vidím prohraný výraz. Ani nevím proč jsem to řekla, ale líbilo se mi to. Protože se všichni smáli.

"Fajn takže všechno vpohodě?" Zeptala se teta a já ji řekla "naprosto" dodala jsem k tomu úsměv. "Dobře, tak pojďte do kroužku. Rovnou si sedněte vedle svého partnera/partnerku." C-cože? To už musím být vedle něj? Já-já chci umřít!

Sedli jsme si. Lukas vedle mě a zašeptal mi do ucha. "I když jsme spolu ve dvojici, tak počítej válku" hodil svůj šibelský výraz a mrknul na mě. "To se ještě uvidí." Šeptla jsem a teta začala mluvit. Koutkem oka jsem viděla jeho obličej. Dělal že je šťastný, ale v jeho úžasných hnědo-zelených očích jsem viděla strach. Že by se mě bál? Nebo jenom ví že jsem lepší.

"Tak jo. Ell představ se nám a pak se představíte vy." Řekla teta a vyrušila mě z myšlenek. "Dobře. Já jsem Ell Lennon. Je mi 16 let a tančím od svých 10let. K tanci mě inspirovala teta, která mě následně každý den učila. Přemlouvala mě ať jdu do týmu, ale nešla jsem" koutkem oka vidím jak Lukas na mě zírá a poslouchá mě.

"Ale teď jsem tu. A doufám že budem spolu vycházet." Řekla jsem a na to se ozval Lukas. "Semnou budeš vycházet jenom při tanci. Přece víš co jsem ti slíbil." Mrkl na mě a já se zamyslela. "Jo tohle. Já myslela že jenom vyhrožuješ. Abych přestala se vytahovat že jsem lepší" řekla jsem mu a mrkla na něj zpátky. Všichni se začali totálně smát. Dokonce i teta, což mě překvapilo.

Baví mě si sním takhle hrát. Zasměju se pro sebe. Chce válku? Má ji mít. Stejně vyhraju a on se mi bude plazit pod nohama. "Tak jo vy dvě hrdličky a pojďte se seznámit" řekla teta a já se na ni zamračila. "Promiň broskvičko" šeptla omluvně teta. Broskvička je přezdívka má. Vymyslela jí když jsem byla malá. Jako malá jsem pořad jedla broskve, takže broskvička.

"Takže broskvička, jo? Zeptal se Lukas a uculil se. "Přesně, ale tak mi můžou říkat hodní lidé." Bez přemýšlení jsem řekla. Zarazil se a vydal "já jsem pořad hodný. Broskvičko" pane bože. On má fakt velký ego.

"A teď vážně. Pojďte se seznámit" řekla teta a my tak udělali. Začala Em, kterou jsem znala dobře. Takže jsem řekla že ji znám. Hned po Em byl kluk. Taky moc hezký a vypadal mile.
"Já jsem Chris. Je mi 18. A jsem nejlepší kámoš Lukase. Takže pozor broskvičko." Mrkl na mě a hned se podíval na Lukase a on na něj. Hodili na sebe obličej a šlo se dál.

"Já jsem Dan. Je mi 17 let." Vypadá strašně roztomile. "A jsem též nejlepší kámoš Lukase a Chrise, ale nikdy je neberu vážně" a udělal to samé co Chris. "No jasně. Aspoň vím že od vás nemám nic moc čekat" oplatila jsem mu to a zasmála se. Přišla řada na toho nejdokonalejšího. Lukase. "Mé jméno znáš a věk tě nemusí moc zajímat. Ale chci teď vypadat jako frajer, když ti řeknu že jsem o dva roky starší" řekl Lukas a zase hodil ten jeho obličej. Už jsem na to alergická! Přísahám.

"Teď budu frajerka já. A víš že mně je to jedno? Vím že jsi blbec a to mi stačí" vyšlo ze mě a všichni se začali smát. Smála se i teta což mě překvapilo. Koukla jsem zpátky na Lukase a ten si mě prohlížel. Asi chystá smrt. Ale já ho zabiju dřív. "Ty si to odskáčeš, broskvičko" řekl mi důrazně a já se musela zasmát. "Dobře, už se těším" odpověděla jsem a zamnou se rozeznělo 'óóóóó'.

Jela bych do něj větší bomby, ale teta mě zastavila. "Dobře, tohle bude ještě zajímavý. Ale pojďme vyslechnout i ostatní." Vydechla a všichni jsme přikývli.

Už se mi všichni představili a teta nás vyzvala, ať ji řeknem s kým jsme. Bylo nás 10, takže 5dvojic. Já byla s Lukasem, Chris s Em, Dan s Veronicou, Emily se Sebou a Rychard s Wanesou.

!Emily, Seba, Rychard a Wanesa nebudou v příběhu moc zmíněny.!

Zbytek tréninku jsme probírali věci okolo tance atd. Pravidla a prostě všechno. Teta nám oznámila že zítra bude trénink od 15:00 a pustila nás domu.

819 slov

Teď jsem si uvědomila že jsem tam mohla psát i komentáře Chrisa a Dana. Ale teď už to nebudu opravovat. Ale příště tam budou!

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat