-pohled Lukase-
"Až hezky poprosíš" odpověděla a začala se smát. Ta holka je vážně zlo. Radši ji nebudu odpovídat. Ještě by mě víc ztrapnila.
Dal jsem jí sluchátko, pustil písničku a začali jsme trénovat. Musím uznat že je dobrá tanečnice a spolu jsme ještě lepší! Je lehká a pružná, což je dobrý při tomhle tanci.
Chvilku jsme tancovali a pak přišla další menší zvedačka. Chytl jsem ji tam kde vždy a najednou křikla. "AUUUUUU, auuuuu" křičela a rozbrečela se. Lehla si na zem a já se šíleně začal bát.
"ELL JSI VPOHODĚ?!" Křičel jsem. "AU TO BOLÍ" křičela a brečela. Všichni šli rychle k nám, ale já je neřešil. Šíleně se o ní bojím. Kouknul jsem rychle na ty dva a vypadali že se taky bojí. "AUUUU" zase křikla. Přišla Rose a zeptala se jí "Ell co tě bolí?" Nechtěl jsem Rose pustit k Ell. Chtěl jsem ji pomoct sám. Rose jsem trošku odstrčil a držel dal El.
"Auuuu, pomoc mi!" Řekla a šíleně brečela. Chci jí pomoct, ale nevím jak. "JÁ NEVÍM JAK! CO TĚ BOLÍ? NOTAK ELL! MLUV SEMNOU " Křičel jsem na ní a chtělo se mi hrozně brečet. Neodpověděla mi a koukla mi do očí. Do očí ve kterých jsem zadržoval slzy a strach. "ELL CO JE S TEBOU?!" Zase jsem křikl.
Najednou se začala šíleně smát. Nechápal jsem to. "Hahahaha" smála se. "Proč se směješ?" Zeptal jsem se ji. "Protože jsi úplně tupej" a zase se začala šíleně smát. To je hrozná kráva! Já se tady o ní bojím a ona tohle? To je šílený!
Zaslechl jsem jak se směje Rose i Em. Neudržel jsem se a řekl jí "ty seš fakt kráva!" Začala se zvedat a přitáhla se blíž. Naše těla se dotýkala a i tváře. Takže ona si ze mě udělá prdel a teď tohle? Je šílená!
"Neměl si na mě vylejvat ten sliz" šeptla mi do ucha a odtáhla se. Koukal jsem na ní, jak na idiota. Koukla se na Dana i Chrise a promluvila na ně. "Líbí se mi když vás takhle vidím" mrkla na ně a zmizela.
Ještě chvilku po tom jsme tam stali a měli vykulené oči. "Ta holka je postrach" řekl Dan. "To mi povídej" odpověděl Chris Danovi.
Přemýšlím jestli vůbec má cenu na ní ještě něco zkoušet. Udělám ji něco a ona mi to oplatí. A hlavně musím uznat že se jí tohle povedlo.
"No, nemáte jí provokovat" řekla Rose a my protočili očima. "No nic, běžte domu a zítra v 10h tady" řekla Rose a my odešli do šatny.
"Musíme jí to oplatit" řekl Chris. "A nebo ne. Když budeme dělat tyhle věci, tak nám to vrátí" řekl jsem teď já. Oba se na mě koukli jak na debila.
"Takže se vzdáváš?" Zeptal se Dan. "Nechci, ale zas nechci mít tyhle trauma" odpověděl jsme mu. "Ale notak Kamo. Už víme že tohle na nás neplatí. A aspoň bude sranda" prohodil Chris a šibelsky se usmál.
"Tak dobře" řekl jsem na půl huby. Kluci se začali radovat.
•••
Sedím na posteli a přemýšlím co na ní udělám. Možná bych ji mohl zamknout na záchodech. A nebo jí zamotat hlavu.
Jo už to mám! Musím to hned zavolat klukům. Ani jeden to nezvedl, tak jsem to napsal do skupiny.
L- Mám plán hoši.
Ch- Jaký?
D- No povídej.
L- Zamotám jí hlavu.
D- Jak?
Ch-?
L- Udělám vše pro to, aby se do mě zamilovala a pak jí pustím k vodě.
Ch- To zní dobře.
D- Toho se nezúčastním.
Ch- Začneš zítra!
L- Dobře. A jak to myslíš Dane?
D- Víte jaký jsem. Nerad ubližuju holkám.
Ch- Celý ty. No nic hoši, čss.Rozloučili jsme se a já usnul.
618 slov
Co na to říkáte? Podle mě je to šílený hajzl.
ČTEŠ
ACRO DANCE
Teen Fiction"Když někdo miluje, vidí zázrak, jenž je pro ostatní neviditelný. A já jsem rád, že svůj zázrak budu mít vedle sebe až do konce života." ••• Ve městě jsem sice nebyla nová, ale tam jo. Teta mě přemluvila abych šla k ní do týmu. I když je to tým tak...