-11-

124 2 0
                                    

Byly jsme už ticho a nějak si nepovídali. Zbývala nám asi půl hodina do přistání. Vytáhla jsem si sluchátka a poslouchala písničky.

Konečně moje oblíbená písnička. Another Love je písnička kterou úplně miluju. Je hodně smutná a chce se mi při poslechu skoro vždy brečet. Ale taky mě uklidňuje. Kdo by řekl že písnička kde se zpívá o lásce kterou nemůže dat, je uklidňující.

V hlavě jsem si začala zpívat text. Musela jsem hýbat i s rty, protože Lukas celou dobu na mě koukal. Ne že by koukal přímo, ale pokukoval.

I wanna take you somewhere
So you know I care
But it's so cold and I don't know where
I brought you daffodils in a pretty string
But they did last spring

And i wanna kiss you, make you feel alright
I'm just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love
But all my tears have been used up

A teď to začíná. Pojedou se bomby. Jako ne na hlas, ale v mé hlavě.

On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
...

Musím uznat že v mojí hlavě nikdy větší koncert nebyl. Písnička mě uklidnila na zbytek letu. Vypila jsem si ještě Arizonu a samozřejmě se přidal i Lukas. Pak jsme přistáli, vzali si všechno a po asi půl hodině sedli do autobusu, který nás vzal do hotelu.

•••

"Konečně hotel" vypískla Veronica a všichni jsme se začali smát. "To mi povídej. Jsem unavená a všechno mě bolí" řekla jsem. Vážně jsem byla unavená. Letěli jsme dlouho a tady už byl skoro večer. "Neříkej že se ti nelíbilo spát na mém klíně" vyslovil Lukas a všichni se na mě povídali. No Ell a teď se z toho vymotej.

"No jasně. Bylo to ještě lepší než nějaké peří" odpověděla jsem a zase jsme se začali smát. Lukas se jenom pousmál a hned po tom jsme šli do pokojů. Teta je moc hodná když zařídila, aby jsme každý měli svůj pokoj. Akorát kluci ho chtěli mít spolu. Takže teta to zas musela vyřídit a vyšlo to.

Teď stojím na balkoně, který je na dobrém místě, protože vidím na celou Prahu a musím uznat že je fakt nádherná. V dálce vidím pražský hrad a další památky. Je už tma, takže je ještě hezčí.  (Média)

Zašla jsem zpátky do pokoje a začala si balit. Všechno oblečení šlo do skříně a ostatní na poličku nebo to zůstalo v kufru.

Převlékla jsem se po celém dni do šedého roláku a šedých tepláků. Vypadám jak opravdová kočka.

Vzala jsem si ještě rychle vansky a šla na večeři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si ještě rychle vansky a šla na večeři. Sraz jsme měli tam, takže jsem šla sama. Musím uznat že mě Praha překvapila a i hotel. Je to tu útulný a hezký. Není tady zima ani vedro, což je nejlepší. Došla jsem konečně do jídelny a měřila si to ke stolu, kde už byli všichni.

Seděli u stolu pro 5 lidí a jediné místo bylo vedle zdi a Lukase. Nic jiného mi nezbývá. Mám hlad a hladová spát nepůjdu.

Přišla jsem ke stolu a Lukas se mi podíval do očí a usmál se. Tak a teď jsem měla fakt pocit že skončím v kolenech. Úsměv jsem mu oplatila a sedla si.

Všichni jsme si povídali a u toho jedli. Teta nám stihla ještě vše říct ohledně zítřka. "Ráno v 8:30 snídaně a potom půjdeme trénovat. Ve 12:30 bude oběd a po obědě klid. Klid bude do 14:15 a pak si dělejte co chcete" dořekla teta a my souhlasili.

Zbytek večera nebyl nějak zajímavý. Povídali jsme si a až v devět večer jsem šla na pokoj. "Jdu už spát. Dobrou" řekla jsem a všichni mi odpověděli "dobrou". "Jdu taky" řekl Lukas a mě to zarazilo. Proč mě to zarazilo? Ptám se sama sebe. Však jsme si řekli že budeme jenom kamarádi, tak proč moje srdce a rozum říkají něco jiného? Nechám to plavat.

Celou dobu jsme byli ticho. Nebylo to trapný ticho, ale to druhý. Došli jsme k mému pokoji a už jsem promluvila. "Dobrou" řekla jsem, usmála se a otočila se zády. V tom mě někdo chytil za ruku a zase otočil. "Dobrou Breberko" řekl Lukas a přitáhl si mě k sobě.

Obejmul mě a já nechtěla aby se cítil trapně, tak jsem mu ho oplatila. Moje srdce mi už fakt děla kotrmelce, sudy a točí se dokola. Doslova. Chtěla jsem se odtáhnout, ale v tom mi dal pusu do vlasů. A to mělo být teď co? Přestávám věřit tomu slovu 'kamarádi'. "Tak ahoj" řekla jsem a hned zalezla do pokoje.

Nechtěla jsem už nad tím nějak přemýšlet, tak jsem zalezla do sprchy a osprchovala se. Vyčistila jsem si ještě zuby a zalezla do postele. Samozřejmě jsem se oblékla do pyžámka.
A usnula jsem.

Sedím na posteli a koukám na dveře. Není to můj pokoj v Americe, ale tady v Evropě. V Česku. Dveře se otevřeli a tam se objevil on. On který je vždy v mých snech. Neměl tričko, takže jsem viděla jeho dobře vypracované břicho. Měl na sobě jenom šedý kraťasy, který mu dělali dobré pozadí. Ano viděla jsem mu i zadní stranu.

Vlasy byly rozcuchané a oči plné strachu i štěstí. Postava se blížila ke mně a mně se zrychlil dech.

880 slov

Bude to sen nebo ne?

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat