-23-

123 1 0
                                    

Tím že tohle je poslední kapitola a pak bude epilog, tak se pokusím to napsat dlouze.

Stojím před pánem, který něco říká. V ruce držím rudé růže a na sobě mám krásné bílé šaty. Otáčím se na člověka vedle mě, abych zjistila kdo to je, ale...

Crr. Budík. "Doprdele" vykřikla jsem. "Co se děje? Však je to jenom budík" vysmál se mi Lukas. "Měla jsem úžasný sen a pomalu něco zajišťovala, ale ten posraný budík začal řvát" řekla jsem naštvaně. "Jaký sen?" Mrkl na mě Lukas. "To ti neřeknu. Nevyplnilo by se to" mrkla jsem na něj já a vypařila se v koupelně.

Dala jsem si sprchu, udělala hygienu a oblékla se. Vzala jsem si béžové tričko a tepláky ke kterým zase byla bundička. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

Lukas zase byl pryč, tak jsem zavolala Em

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lukas zase byl pryč, tak jsem zavolala Em.

"Ahoooj konečně ses ozvala"• "Jo. Dneska je ta soutěž a musím ti ještě něco říct"• "soutěž dopadne dobře. No povidej• "chodím s Lukasem"• "nekecej. Vážně!?"•"ano"• "tak to vám přeju. Hele už budu muset jít. Držíme vám place"•"díky. Ahoj" típla jsem hovor.

Vydala jsem se na snídani. Zase jsem přišla mezi posledními. "Dobré ráno" řekla jsem. Odpověděli mi. Lukas mi zase dal pusu a začalo se jist.

"Až dojíte, tak se půjdete sbalit a půjdeme už. Změnili čas a ten je na 13h" dořekla teta. Docela nečekané, ale aspoň to budeme mít za sebou.

Dojedli jsme. Šli jsme na pokoje a tam si vzali věci. Lukas přišel zamnou i s věcmi. Věci odhodil, dveře rychle zamknul a vrhl se na mě. Začal mě líbat. Spolupracovala jsem.

Hodil mě na postel a lehl na mě. Začal mě líbat na krku. Potichu jsem vzdychala. "Lukasi, musíme jít" a do toho jsem vzdychla. "Máme ještě 15 minut" odpověděl.

Nohy mi dal odsebe a lehl si mezi mě. "Lukas si vždyť víš že" vzdychla jsem. "Já mám v plánu něco jiného" mrkl na mě a začal mě líbat.

Ležel mi mezi nohy a najednou začal jezdit dolu, nahoru. Třel se svým pohlavím o moje. Přes oblečení. Bylo to něco příjemného. Něco úžasného.

Vzdychala jsem a on taky. Byla jsem už skoro a na něm šlo poznat, že taky je u konce. Už jsem toho docílila a on taky. Vzdychali jsme a u toho se líbali.

"Líbilo?" Zeptal se mě. "Moc, ale teď už budeme muset jít" a dala mu pusu. Vstali jsme, vzali věci a propletli jsme si ruce. Vydali jsme se k recepci.

•••

Jsme zase ve stejné šatně a zase se připravujeme. Už nejsem moc nervózní jako poprvé.

ACRO DANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat