• TADIJA BALŠIĆ •
Jedine dve stvari koje sam naučio od svog oca, jesu bile to kako da osvajam žene i kako da budem nedostižan. One su jurile baš za tim. Što si im bio dalje, to su te jače i više želele. Ali nije to bilo presudno. Bio sam bogat i zgodan, pa je paket bio kompletan. Ipak, i ja sam imao određene preferencije. Kada sam već mogao da imam svaku devojku, tačno sam znao šta želim na njima. A one su to očajnički želele da mi pruže.
"Šta se kriješ kao tajkun tu? Mislim da je red da konačno dodješ dole. Nina je pitala za tebe."-Luka upadne u sobu sa Markom, dok ja navlačim kožnu jaknu na sebe.
"Mislio sam da neće da dodje. Rekla je da ima neku porodičnu večeru."-prokomentarišem, iako me ne zanima. Večeras nije u mom planu.
"Ti kao da je ne želiš ovde."-kaže Marko.
"A šta ti misliš?"-naprskam najnoviji parfem i pokažem im rukom da ustanu sa kreveta na koji su se odmah bacili. Mrzeo sam kada mi neko prljav sedi na čistoj posteljini.
"Znaš da je zaljubljena u tebe."-Luka mi kaže pre nego što izadjemo iz sobe.
"Pola Beograda je zaljubljeno u mene, Luka. Ni sa jednom devojkom se nisam vukao kao sa njom."-
"Ti si kriv zato što i dalje juri za tobom. Da si joj odmah rekao kako stvari stoje..."-prekinem ga.
"Nije glupa pa da moram sve da joj crtam. Znala je kakav sam i pristala je na takav odnos. Zapravo, i dalje pristaje."-đavolski se osmehem i Luka prevrće očima.
"Tebi treba devojka Luka."-kažem.
"On je već našao jednu. Šteta što je malo, kako da kažem, babasta."-ubaci se Marko i Luka ponovo prevrne očima.
"Mislim na pravu devojku. Ona koja zna šta želi i od koje možeš da dobiješ šta god ti poželiš."-udaram ga po ramenu i Marko se smeje.
"Da samo vidiš devojku za kojom je malopre balavio..."-ubaci se Marko i Luka ga seče pogledom.
"Je l obučena kao časna sestra?"-upitam.
"Ne, ali ne izgledao droljasto kao svaka druga devojka na tvojoj žurki."-pravda se Luka.
"Ništa se ne brini, do kraja večeri ti nalazimo devojku koju ćeš moći da uhvatiš za sisu, a da ne ostaneš bez ruke."-Marko i ja se smejemo, a Luka iznervirano silazi niz stepenice i ostavlja nas iza.
"Jebeš Ninu, ali znaš kakva se riba raspitivala za tebe."-kaže Marko i zaintrigira me.
"Marija sa Dorćola."
"Jebeš me?"-kažem i već je zamišljam u svim pozama, u svom krevetu. Mamina i tatina princezica, koju nije imao samo onaj koji je žurio na bus. To mi treba. Iskusna i dobra riba.
"Dolazi posle sa drugaricama. Biće i za nas nešto."-perverzno se smeje i konačno izlazimo u dvorište.
Tu je više ljudi nego što sam mislio da će biti, ali želim da se pročuje ko pravi najbolje žurke u gradu. Devojke su golišave, polupijane i već uveliko me odmeravaju, a momci uživaju u pogledima na te, još uvek preplanule noge i istrenirana tela.
YOU ARE READING
Kad sam srela tebe ✔️
RomanceTatijana živi u totalnom haosu. Roditelji od nje očekuju savršenstvo i besprekorno ponašanje, misleći da nije dovoljno zrela da se suoči sa onim što život nosi. U njoj postoji ogroman bunt, koji na izgled nestaje kada upozna svoju prvu ljubav, Luku...