•TATIJANA MAKSIMOV•
U povratku smo prolazili kroz Veneciju, grad koji je inspirisao mnoge pesnike, među kojima je i Laza Kostić. Ugledavši crkvu Santa Maria della Salute, Laza je napisao jednu od najlepših ljubavnih pesama, posvećenu svojoj tragičnoj ljubavi prema Lenki Dunđerski. Ipak, danas je Venecija bila poznata kao grad koji tone.
Šetali smo ulicama pored samih kanala, isprobavali maske koje se prodaju iako nije karneval, obišli crkvu i hranili golubove na trgu Svetog Marka, iako je to smatrano nepristojnim u Italiji. Ipak, na stotine golubova je čeznulo za hranom. Magi je čak uspela da uhvati sliku mene sa golubom na ruci, kako bez imalo straha uzima hranu iz moje šake.
Na posletku smo se vozile gondolom i uživale u vetru koji je ublažavao vrućinu. Iako su govorili da kanali neverovatno smrde na kanalizaciju, Venecija je mirisala na ljubav. Možda zato što je to bilo ono što ja osećam. Nisam ni znala kako je predivno buditi se sa leptirima u stomaku i činjenicom da ću ga videti danas. Iako je bio sa svojim drugovima, u gomili koju su vodili profesori, sam pogled na njegovo prelepo lice me je dizalo tri metra iznad neba.
Pridveče smo se vratili u hotel, a žurka se organizovala na bazenu u sklopu hotela. Bio je to način da se pozdravimo sa Italijom, ali i jedni sa drugima, jer je za dve nedelje bio kraj srednje škole i kraj možda najbezbrižnijeg doba u čovekovom životu. Obukla sam belu haljinicu na bratele, stavila crveni karmin i uvila svoju kratku, plavu kosu. Večeras želim da izgledam kako se i osećam. Želim svima da pokažem koliko sam srećna.
"Izgledaš lepše nego ikada."-govori mi Tadija dok uzimamo piće.
"Ni ti ne izgledaš loše."
"Gde ne izgledam loše, nos mi je izgoreo."-smejem se dok posmatram njegove crvene obraze i nos.
"Poljubila bih te da prođe, ali..."-kažem i pokazujem pogledom ka svima oko nas.
"Sama tvoja blizina mi pomaže. Šta ste radile danas?"-upita.
"Nakon što smo se izdvojile od grupe, vozile smo se gondolom, a zatim kupile karnevalske maske i ručale sa nekim lepim Italijanima.Vi?"-odgovorim mu i on me prostreli pogledom.
"Oh nisam znao da jedva čekate da nas se otarasite kako biste bile u društvu sa Italijanima."-ljubomoran je i ja se smejem.
"Obožavam kada se duriš, a još više obožavam tvoj pregoreli nos."
"Tatijana, smiri se ukoliko ne želiš svima da pokažem koliko si samo moja i ničija više."-šapuće na moje uvo, a zatim odlazi kod svojih drugova i ja se vraćam kod devojaka.
"Šta ste pričali?"-upita Viktorija.
"Rekao mi je kako lepo izgledam."-iznenadim i samu sebe, te hvatam njen zbunjeni pogled.
"Ne zajebavaj me, nego mi reci šta ste pričali? Sigurno o meni."
"Ne veruješ mi?"-upitam.
"Zapravo, ne. Zašto bi ti on to rekao? Kao prvo nisi njegov tip, a kao drugo to nije njegov stil."-osmehujem se njenim rečima i ispijam piće iz svoje čaše.
"Nisi mi odgovorila na pitanje."
"Ako te toliko zanima, idi i pitaj njega."-odgovorim joj pomalo otresito, a zatim joj okrećem leđa i odlazim kod Andrije i Magi.
YOU ARE READING
Kad sam srela tebe ✔️
RomanceTatijana živi u totalnom haosu. Roditelji od nje očekuju savršenstvo i besprekorno ponašanje, misleći da nije dovoljno zrela da se suoči sa onim što život nosi. U njoj postoji ogroman bunt, koji na izgled nestaje kada upozna svoju prvu ljubav, Luku...