20. Posebna si

341 33 3
                                    

•TADIJA BALŠIČ •

Spuštam ključeve od auta na sto, a zatim sedam prekoputa Viktorije. Već uveliko me besno posmatra i pomno prati svaki moj pokret. Obećao sam joj razgovor i dobiće ga, ali ovde sam kako bih jednom zauvek rasčistio sa njom. Više me ništa ne vezuje za nju. Dobio sam šta sam hteo, a to je Tatijana. Sinoć, dok je ljubila mene u kući svog dečka, potpuno mi se prepustila.

"Kasniš."-kaže.

"Imao sam neka posla."-lažem je i ona klika glavom.

"Ti stalno imaš neka posla kada treba da se vidiš sa mnom, tvojom devojkom."

"Zar nismo prerasli te provokacije? Reci otvoreno šta želiš od mene?"

"Ja od tebe? Ti si taj koji me je prvi dodao na inatagramu, koji mi se prvi javio, koji me je prvi pozvao na žurku, na dejt. To si uradio jer ti se sviđam. Samo mi nije jasno šta se promenilo od tad?"-smejem se i shvatam zašto sam sve to radio. Tek sada shvatam pravi razlog.

"U pravu si, ali nisam to radio jer si mi se toliko sviđala, nego zato što sam koristio činjenicu da si luda za mnom."-vidim kako joj se lice grči i guta knedglu.

"A sve one reči koje si mi govorio o tome kako nikada nisi upoznao nijednu devojku poput mene, kako sam posebna, deugačija, prelepa, prepametna? Lagao si?"

"Muškarci svašta kažu da odvuku devojku u krevet. Vi devojke padate na apsolutno iste reči. Obožavate muško odobrenje za sve u svom životu. Želite da vam pričamo ono što želite da čujete i ja sam to upravo radio."

"Ne verujem ti."-kaže i steže svoje prevrtane usne u jednu liniju.

"To je tvoj problem, ne moj. Ja sam ti rekao istinu."-konobar donosi moju crnu kafu i ja pijem gutljaj.

"Šta zaista misliš o meni?"-upita me.

"Da si površna, da ti je konstantno potrebna muška pažnja da bi se osećala dobro, nemaš samopouzdanje i ljubomorna si na svaku devojku koja prođe pored tebe. Ljubomorna si čak i na Tatijanu, Miju i Magdalenu."-govorim i ona se mršti.

"Kada si već rešio da potpuno otvoriš svoje karte, reci mi šta misliš o Tatijani?"- Tatijana je bila u pravu. Viktorija je namirisala nešto.

"Zašto pričamo o njoj?"

"Prevario se Tadija, ja nisam glupa. Vidim kako te neprestano juri i kako te gleda."-uzdišem i shvatam da sve vreme ja nju jurim.

"Nisi glupa, ali očigledno zbog svoje ljubomore umišljaš stvari."

"U pravu si. Tatijana nije tvoj tip devojke. Previše je mršava, ne oblači se provokativno, nije nešto preterano zabavna niti pametna, iako se trudi da bude."

"Zar ti ona nije deugarica?"-stežem vilicu, jer mi već uveliko ide na živce.

"Ja sam samo objektivna. Retko ko ima sposobnost objektivnosti, ali eto ja je imam."-nastavlja da se hvali.

"Viktorija, ne želim da nastavljam naš odnos. Trajao je previše dugo i iscrpeli smo jedno drugo. Mislim da si toliko pamtena da se složiš sa mnom"

"Znala sam da ćeš to reći, još pre nego što sam došla u kafić. U redu, neka ti bude, ali znaš da ćeš se pokajati, jer nikada nećeš upoznati devojku kao što sam ja. Ali biće kasno."-kaže i ustaje sa stolice, a zatim stavlja naočare za sunce i napušta kafić.

Kad sam srela tebe ✔️Where stories live. Discover now