4. Utakmica

363 36 7
                                    

LUKA STOJANOVIĆ

Držao sam telefon sve vreme u ruci isčekujući da prihvati moj zahtev i uzvrati isti. Bio sam kao malo dete koje čeka lizalicu. Non-stop sam proveravao svoja obaveštenja. Ali već je prošlo dva sata i ništa. Možda ne koristi instagram ili jednostavno zna da se družim sa Tadijom i ne želi da me prihvati. Poprilično sam siguran da sam pre neko veče, u biblioteci, svrstan u isti koš sa svojim najboljim drugom. Ubeđena je da sam isti švaler kao i on.

Nešto je u toj devojci bilo drugačije i potpuno strano. To se odmah oseti u osobi. Ja sam postao opsednut njom čim sam video te plave oči. Prosto nisam mogao da je izbacim iz glave. Pošto sam znao samo njeno ime i znao sam njenu drugaricu Miju, kod nje sam je i pronašao. Čak joj je ime i prezime bilo posebno.

"Nerviraš me."-kaže Tadija.

"Zašto?"

"Kako ne kapiraš da glumi neosvojivu? Drži te u neizvesnosti sada i ti kao klinac padaš na njene fore."-povlači dim i odmerava neku devojku.

"Obojica znamo da nije taj tip devojke na koje si ti navikao."-odgovaram mu.

"Ja samo imam više iskustva sa ženama od tebe i kao drug ti otvaram oči."-baca opušak na pod.

"Sa svojih osamnaest godina si bio sa više devojaka nego neko za ceo svoj život. Nikada nisam primetio da si bio sa nekom devojkom koja ima pameti. Zapravo takva devojka ne bi ni bila sa tobom."-ne znam zašto sam ovo rekao, ali svakako je bila istina.

"Ne budi nervozan Luka. Prihvatiće te tvoja svetica, ali veruj mi biće kasno za tebe. Nemoj da mi kažeš rekao sam ti kada ti bude došla glave."-kaže i pozdravlja se sa nekom devojkom.

"Žurka u subotu je bila vrh."-komentariše i namiguje mu, a zatim vrckajući, u svojim uskim farmerkama odlazi od nas. Tadija je sve vreme posmatra, a zatim vadi još jednu cigaretu i pali je.

"Šta je bilo sa Marijom?"-upitam.

"Imao sam veća očekivanja od tako iskusne devojke. Dobra je u krevetu, ali previše priča. Mislim da neće biti drugog kresa."-kaže i uvlači dim u svoja pluća.

"Možda je vreme da nađeš ozbiljnu devojku. Obojica znamo da si prerastao te kurve."-ne odgovara mi ništa, kao da se slaže sa mnom.

On zna da sam u pravu, ali njegova priroda je takva. Ne želi da se vezuje. Problemi iz detinjstva mu ne dozvoljavaju da nastavi dalje. Zato mu je lakše da kroz život ide sam, uživa i ne misli ni o čemu. Najlakše je pobeći od problema, ali zna da će jednog dana morati da se suoči sa njima.

•••

TATIJANA MAKSIMOV

Uveče sam ga prihvatila i kao da je sve vreme čekao taj trenutak, odmah mi je poslao poruku. Bio je nestrpljiv, isto koliko i ja, ali morala sam malo da ga držim u neizvesnosti. I ja sam ceo vikend u neizvesnosti čekala njegov zahtev, da vidim da li je interesovanje obostrano. Posle događaja iz biblioteke, mislila sam da me više nikada neće pogledati.

Dopisivali smo se dugo. Kao da nismo morali da ustanemo rano i odemo u prvu smenu. Ali prihvatila sam da se probudim sa ogromnim podočnjacima ako to znači da ću ga sutra videti u školskim hodnicima. Nije mi trebalo dugo da se oslobodim i da napišem šta želim. Svideo mu se moj sarkazam i smisao za humor. Nekima je on odbojan, ali Luka je dosta sličan po tom pitanju. Mislim da sam upoznala srodnu dušu.

Kad sam srela tebe ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora