16. Ostavi Luku

308 33 1
                                    

-TATIJANA MAKSIMOV-

Sedela sam između Luke i Tadije. Sa jedne strane se nalazio momak koji je u moj život uneo ogromnu radost, a sa deuge strane je momak koji za sobom ostavlja samo tugu i prazninu. Ipak, imaju nešto zajedničko. Ne mogu da prestanem da mislim o obojici. Ne mogu da poreknem kako mi je srce zakucalo kada je Luka pozvao Tadiju i Viktoriju sa nama u bioskop, a isto tako ne prestaje da lupa dok Luka drži moju ruku.

Film je već uveliko počeo i bilo je dosta strašnih scena, koje su mene naterale na smeh, dok je Viktorija čvrsto stezala Tadijinu ruku zbog straha. On je pokušavao da se istrgne iz njenog stiska, jer sam sigurna da ga je bolelo. Viktorija nije želela da prizna koliko mrzi horor filmove, samo kako bi bila ovde sa nama i kako bi pokazala Tadiji kako se ne boji. Ipak, nije joj pošlo za rukom.

"Nije mi dobro, idem do toaleta."-rekla je na posetku Viktorija, kada više nije mogla da podnese napetost.

"Idi sa njom."-kaže Luka.

"Želim da gledam film. U redu je ona, samo se uplašila."-kažem i naslanjam se na sedište, te Luka ustaje.

"Onda idem ja da vidim da li je dobro."-ne obraćam pažnju na njega i posvećujem se filmu, sve dok ne shvatim da smo Tadija i ja sami.

"Zabavlja te tuđa patnja?"-kaže tiho, te ga zbunjeno pogledam. Pokazuje na film.

"Volim horore i glupe odluke glumaca u njima. Zabavno je posmatrati kako ljudi sami sebe dovode do nesreće jer su glupi."-odgovaram mu i on se smeška.

"Nisam proveo noć sa onom devojkom."-kaže i osećam kako mi se ivica usne osmehuje.

"To reci svojoj devojci, ne meni."

"Siguran sam da zna da joj nisam veran, ali ne govori ništa sve dok me ima pored sebe."-to je bila istina.

"Odustala sam od spasavanja svoje drugarice od tebe. Opametiće se sama jednog dana, kada bude lupila glavom o zid."-kažem i naslanjam se na sedište, spuštajući ruku na ivicu do Tadije.

"A ti? Da li si odustala do sebe i svojih želja?"-pita, dok lagano prstima šara po mojoj ruci.

Lagano se miluje moju šaku, prste, a zatim uzima moju ruku u svoju i prepliće nam prste. Ja se ne izmičem. Ne izvlačim ruku iz njegove, već uživam u tom prijatnom osećaju koji mi pruža njegov dodir. I da želim, ne mogu da ga pustim.

"Ostavi Luku."-izgovara reči koje nisam ni j snu očekivala, te se iznenađeno okrenem ka njemu.

"Šta si rekao?"

"Ostavi Luku. Jednostavno je."-ponavlja te reči, zbog kojih ostajem bez vazduha i osećam kako moja ruka u njegovoj počinje da drhti. Zato je brzo izvlačim i okrećem se ka platnu.

"Zašto bih to uradila?"-upitam ga.

"Zato što ga ne voliš."-kaže i ja se okrećem ka njemu.

"To nije dovoljno dobar razlog."-ponavljam njegive reči od pre neke večeri.

"Zato što si zaljubljena u mene."-smejem se na njegovu izjavu i nastavljam da gledam film.

"Dok osmehom kriješ divljačke otkucaje svog srca, seti se šta si osetila kada sam ti dodirnuo ruku i kada sam one večeri bio na ivici da te poljubim."

Kad sam srela tebe ✔️Where stories live. Discover now